۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۳۲۴۸۱۷
منتظری مطرح کرد؛

سازمان بسیج هنرمندان بزرگ‌ترین شبکه هنری ارزشی کشور

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور با تشریح محورهای اساسی در دستور کار سازمان بسیج هنرمندان، گفت: سازمان بسیج هنرمندان را می‌توان با بیش از 90 هزار نفر هنرمند بسیجی، بزرگترین شبکه هنری ارزشی قلمداد کرد.
غلامرضا منتظري رييس سازمان بسيج هنرمندان کشور سازمان بسيج هنرمندان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامرضا منتظری، رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور به همراه دیگر مسؤولان و شورای سازمان بسیج هنرمندان مرکز و استان قم پیش از ظهر امروز با حضرت آیت­الله نوری­همدانی، از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی افزود: 2 هزار شهید هنرمند با شهادت و هنر شایسته خویش به همه ما شایسته زیستن را آموختند.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به عنصر فرهنگ به عنوان اساسی­ترین عنصر تحول اعتقاد دارند و به بخش جذاب فرهنگ یعنی هنر، حض و بهره وافری دارند.

 

وی به ارائه آمارهایی از سازمان پرداخت و تصریح کرد: سازمان بسیج هنرمندان تقریبا 11 سال است که از فعالیت‌اش می­گذرد و با بیش از 90 هزار نفر هنرمند بسیجی که دارد، می­توان آن را بزرگ‌ترین شبکه هنری ارزشی قلمداد کرد.

 

منتظری تصریح کرد: سازمان بسیج هنرمندان پنج محور اساسی را در دستور کار خود قرار داده که کادرسازی و تربیت نیرو در تراز انقلاب، اولین آن به شمار می­رود که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر می­خواهید هنر کشور رشد کند، بر جوانان مؤمن و متعهد تکیه کنید.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: نقش‌آفرینی در تغییر موازنه فرهنگی هنری و ادبی کشور از دیگر محورهای اساسی این سازمان است؛ نقطه اوج  آن در 8 کنگره تخصصی هنرمندان شهید به تماشا نشست. محور دیگر سازمان بسیج هنرمندان، ایجاد یک شبکه بزرگ تأثیرگزار هنری برای مقابله با تهاجم فرهنگی است./822/202/ب2

ارسال نظرات