۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۳۲۴۳۶۱
امام جمعه تربت حیدریه مطرح کرد؛

اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی اسلامی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: اصلاح الگوی مصرف یکی از مصادیق اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از منابع و سایر ملزومات و مایحتاج زندگی باید در همه نهادهای دولتی به عنوان یک اصل قرار بگیرد و همه بر اساس موازین اسلامی رفتار کنیم.
حجت الاسلام عصمتي، امام جمعه تربت حيدريه

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، با بیان این که نگاه به بیرون هیچ ثمره ای برای اقتصاد کشور نخواهد داشت، گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی مولد و درون زاست که باید بر اساس آن توانمندی های داخلی به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: اصلاح الگوی مصرف یکی از مصادیق مهم  اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی  و استفاده بهینه از منابع و سایر ملزومات و ما یحتاج زندگی باید در همه سازمانها و ادارات دولتی به عنوان یک اصل قرار بگیرد و همه بر اساس موازین اسلامی رفتار کنیم.

 

امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که برای استقلال همه جانبه در عرصه های مختلف کشور وقتی می توانیم موفق عمل کنیم که از همه جا قطع امید کرده و با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و اعتماد به جوانان داخلی به استقلال و خودباوری برسیم، تاکید کرد: بدون شک ترویج سبک زندگی اسلامی دومین مصداق مهم اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی بوده  و عموم جامعه باید با اجرای این روش در زندگی فردی و اجتماعی نقش خود را در اقدام و عمل به خوبی ایفا کنند.

 

حجت الاسلام عصمتی با بیان این که اقتصاد مقاومتی یک راهبرد اساسی نظام اقتصادی درون زاست، گفت: آمریکا نماد بی اخلاقی و بد ادایی است و نمی توان در هیچ عرصه ای به او اعتماد کرد بلکه باید با تکیه بر توانمندی های داخلی به نتیجه رسید./864/303/ب3

ارسال نظرات