۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۳۲۴۲۸۰
نماینده آیت الله سیستانی در اروپا:

جریان‎‏های تروریستی معنای صحیح «الله اکبر» را درک نکرده‎اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی در اروپا گفت: اگر ترویست‎ها و تکفیری‏ها با معنای اصلی «الله اکبر» آشنا بودند هیچ گاه به جنایت دست نمی زدند.
حجت الاسلام سيد مرتضي کشميري نماينده حضرت آيت الله سيستاني در اروپا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا طی سخنانی در جمع شیعیان در مرکز الزهراء شهر ونکوور کانادا به تفسیر آیاتی از سوره توبه و جایگاه ماه رجب پرداخت و گفت: خداوند سال را دوازده ماه قرار داد که انسان‎ها بتوانند با توجه به زمان‎های قرار داده شده اعمال دینی را انجام دهند و بندگی خالق هستی را بهتر انجام دهند.


حجت الاسلام کشمیری با توجه به روایات رجب را ماه امیر المومنین علی (ع)، شعبان را ماه رسول الله (ص) و رمضان را ماه خداوند دانست و تصریح کرد: اگر انسان بخواهد به رسول الله (ص) برسد چاره‎ای جز عبور از باب علم نبی اکرم (ص) حضرت علی (ع) ندارد؛ همانگونه که رسیدن به خداوند از مسیر پیامبر اعظم (ص) امکان پذیر است.


نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا تصریح کرد: اگر انسان‎ها فقط با مضامین و شعار الله اکبر آشنا باشند برای تربیت و تعلیم آن‎ها کفایت می کند.


وی ادامه داد: جریان‎های تروریستی و تکفیری اگر با معنا و مفهوم شعار الله اکبر به خوبی آشنا بودند هیچ گاه به قتل و تجاوز نمی پرداختند.


همچنین حجت الاسلام کشمیری همچنین از مدرسه اسلامی مرکز الزهراء بازدید کرد.


مدیر مدرسه و مسؤول مرکز الزهراء در این بازدید گزارشی از اقدام‎های گذشته و برنامه‎های آینده این مدرسه را خدمت نماینده حضرت آیت الله سیستانی تقدیم کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات