۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۲۴۲۶۴
سخنگوی حماس:

هدف از بازداشت 4 مبارز فلسطینی در رام الله مهار و سرکوب انتفاضه است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی حماس تاکید کرد که همکاری سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان با دشمن صهیونیستی برای بازداشت 4 مبارز فلسطینی در نزدیکی رام الله، اقدامی بسیاری خطرناک است.
بازداشت فلسطينيان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سامی ابوزهری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه ای تاکید کرد که همکاری سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان با دشمن صهیونیستی برای بازداشت 4 مبارز فلسطینی در نزدیکی رام الله، اقدامی بسیاری خطرناک است که بیانگر افزایش قابل ملاحظه همکاری امنیتی این تشکیلات با اشغالگران است.

 

وی خاطر نشان کرد که هدف از همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی برای بازداشت مبارزان فلسطینی، سرکوب انتفاضه قدس و ضربه زدن به مقاومت است.

 

این در حالی است که منابع صهیونیستی شب گذشته از بازداشت 4 مبارز فلسطینی در اطراف رام الله با همکاری سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان و شاباک خبر دادند.

 

پایگاه خبری عبری زبان "0404" نیز در جزئیات این حادثه گفته است که سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان این 3 جوان فلسطینی را بازداشت کرده و همزمان با آن نظامیان صهیونیست نیز چهارمین جوان را در اطراف روستای قطنه در مجاورت رام الله به بهانه تهیه سلاح برای این 3 جوان بازداشت کرده است.

 

ابوزهری افزود که حماس به شدت تجاوزات سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان را محکوم کرده و مسئولیت این تجاوزات را متوجه رهبران این تشکیلات و جنبش فتح می داند.

 

منابع خبری صهیونیستی گفته اند که در پی بازداشت این 4 جوان فلسطینی، عملیات مقاومتی بزرگی که قرار بوده با اسلحه و بمب های دستی صورت گیرد، خنثی شده است.

 

این منبع بازداشت این جوانان را مرحله تازه ای از همکاری امنیتی میان سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی دانست.

 

اسامی این 3 جوان فلسطینی به شرح زیر است: باسل محمد اعرج ( 33 ساله) از روستای ولجه در نزدیکی رام الله، محمد عبدالله حرب (23 ساله) از جنین و هیثم سیاج (19 ساله) از الخلیل، جوان چهارم هم که بازداشت شده است قصد تهیه سلاح و همکاری با آن ها برای اجرای عملیات ضد صهیونیستی را داشته است./994/ب102/د

ارسال نظرات