۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۳۲۴۲۵۰
با هدف تربیت طلاب مجتهد؛

مدرسه عالی فقه و اصول از بین طلاب ممتاز دانش‌پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه عالی فقه و اصول زیر نظر مدیریت حوزه علمیه استان قم، از بین ممتازان حوزه علمیه با هدف تربیت طلاب مجتهد در دانش فقه و اصول، پذیرش می‌کند.
مدرسه عالي فقه و اصول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه عالی فقه و اصول زیر نظر مدیریت حوزه علمیه استان قم، از بین ممتازان حوزه علمیه با هدف تربیت طلاب در دانش فقه و اصول در حد اجتهاد، پذیرش می‌کند.


شرایط عمومی پذیرش در این مدرسه عبارت از قبولی در آزمون کتبی، قبولی در مصاحبه علمی و انگیزشی، تعهد به حضور تمام‌وقت در برنامه‌های مدرسه و عدم اشتغال در سایر مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی است.


طلابی که در مقطع سطح علاقه‌مند به پذیرش در این مدرسه هستند باید شرایط اتمام کامل سطح یک با حداقل معدل 18(میانگین 6پایه) و تعهد به تحصیل حداقل تا پایان دوره اول مدرسه را داشته باشند و طلابی که در مقطع خارج خواهان پذیرش هستند باید شرایط اتمام کتبی و شفاهی پایه 10 با حداقل معدل 16، تعهد به تحصیل حداقل تا پایان دوره اول خارج و معمم بودن دائم به لباس مقدس روحانیت را داشته باشند.


گفتنی است، حافظان قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و طلاب دارای سابقه علمی پژوهشی و سابقه تدریس معتبر برای پذیرش در اولویت‌ هستند.

 

بهره‌مندی از اساتید مجرب و باسابقه جهت تدریس و مشاوره علمی، استفاده از مکان علمی مناسب و کتابخانه ‌ تخصصی فقه و اصول، بهره‌مندی از کلاس‌های مهارت‌ محور و کارگاه‌های کارورزی استنباط‌ فقهی، امکان ادامه تحصیل در دوره ‌خارج(تخصصی)، استفاده از طلاب مدرسه جهت تدریس در حین تحصیل در سطح یک و بعد از اتمام دوره جهت تدریس سطوح عالی، کمک‌هزینه تحصیلی و معیشتی مناسب و استفاده از حمایت های مادی و معنوی دیگر و برخورداری از گواهی علمی اجتهادی پایان دوره از جمله مزایای این مدرسه است.

 

مواد آزمون کتبی مقطع سطح عبارت از ادبیات عرب(صرف، نحو، بلاغت)، منطق، فقه(شرح لمعه )، اصول فقه مرحوم مظفر(در حدّ سطح 1) و مواد آزمون کتبی مقطع خارج عبارت از کفایتین و مکاسب است.


نام نویسی از تاریخ 25 فروردین 95 تا 5 اردیبهشت 95 از طریق مراجعه به پنل شخصی سامانه نجاح امکان‌پذیر است و زمان آزمون کتبی 9 اردیبهشت 95اعلام شده است.

 

همچنین زمان اعلام نتایج آزمون 15 اردیبهشت 95و زمان برگزاری مصاحبه علمی 20 تا 30 اردیبهشت 95 خواهد بود.


مکان برگزاری آزمون و مصاحبه علمی در مدرسه عالی فقه و اصول به نشانی قم، پردیسان، بلوار امام صادق(ع)، بلوار شهید مولوی، کوچه روبه‌روی مسجد امام صادق(ع)، ساختمان مؤسسه امام صادق(ع)، طبقه دوم، مدرسه عالی فقه و اصول خواهد بود.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره‌های 02532812798- 09902369174 تماس بگیرند./843/302/ب2

ارسال نظرات