۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۳۲۴۱۵۹

کتاب مترسک منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب «مترسک» با مضمون حجاب و تأثیرات منفی رسانه‌های پیش از انقلاب بر فرزندان خانواده‌های معتقد منتشر می‌شود.
کتاب «مترسک»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «مترسک» نوشته معصومه عیوضی با مضمون حجاب و تأثیرات منفی رسانه‌های پیش از انقلاب بر فرزندان خانواده‌های معتقد منتشر می‌شود.

 

معصومه عیوضی، نویسنده درباره کتاب «مترسک» گفت: مضمون این کتاب حجاب و تأثیرات منفی رسانه‌های پیش از انقلاب بر فرزندان خانواده‌های معتقد و تحول معنوی شخصیت داستان است.

  

وی افزود: «مترسک» عنوان کتاب، نماد جوان سربازی است که یکی از مبارزان ارتش دوران پیش از انقلاب است که با کارهایی که انجام می‌دهد مانع تغییر روحی شخصیت اول داستان می‌شود.

 

این نویسنده هدف از نوشتن این کتاب را نشان دادن فضای دوران پیش از انقلاب عنوان کرد و گفت: با نوشتن این کتاب سعی داشتم فضای آن دوران را برای نوجوانان بازگو کنم و تأثیراتی که کودکان و نوجوان در آن دوران داشتند را با تحول و دگرگونی نشان دهم.

  

عیوضی ادامه داد: درگذشته عنوان این کتاب را آدمک انتخاب کرده بودم و منظورم از آدمک کسانی بود که خود واقعی‌اش را فراموش کرده و تحت تأثیر دیگران هستند مانند فضایی که در حال حاضر به خاطر جنگ نرم وجود دارد که بعضی‌ها تحت تأثیر رسانه‌ها قرار گرفته‌اند و این داستان اشاره به این موضوع دارد./998/د102/ق 

منبع: سوره مهر

ارسال نظرات