۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۳۲۴۰۱۱

هشدار یک سازمان اسلامی نسبت به افزایش اسلام هراسی در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی سازمان روابط اسلام و آمریکا نسبت به افزایش روزافزون اسلام هراسی در این کشور هشدار داد.
سازمان روابط اسلام و آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سخنگوی شواری روابط اسلام و آمریکا، در صفحه اجتماعی خود از روند رو به افزایش اسلام هراسی در آمریکا ابراز نگرانی کرد.

 

ابراهیم هوپر در این باره گفت: به تازگی هرگاه حمله ای مسلحانه در آمریکا رخ می دهد، مسلمانان نگران می شوند که چه کسی به عنوان متهم معرفی می شود.

 

هوپر با اشاره به تیراندازی ماه گذشته در واشنگتن که منجر به زخمی شدن یک نفر شد، گفت: اگر متهم، مسلمان بود، انتشار خبر تیراندازی هنوز در تیتر اولِ خبرگزاری های آمریکایی ادامه داشت.

 

وی افزود: البته تروریسم به هر شکل محکوم است اما اگر فردی به ظاهر مسلمان اقدام به چنین کاری کند، آیا مسؤولیت آن متوجه همه مسلمانان است؟

 

سخنگوی بزرگترین سازمان حامی حقوق مدنی مسلمانان در آمریکا تاکید کرد: بیش از 99 درصد از مسلمانان جهان بدون آن که اقدامی خشونت آمیز انجام دهند مشغول به زندگی بوده و هرگز به دنبال بی ثباتی و ناامنی نیستند.

 

هوپر در پایان ضمن درخواست از مردم آمریکا برای بازنگری در مورد دیدگاه های خود علیه مسلمانان گفت: کسانی که همه مسلمانان را با رفتار عده ای افراطی قضاوت می کنند، آیا راضی هستند که چنین رفتاری با پیروان عقاید خودشان شود؟/847/ب902/د

ارسال نظرات