۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۲۳۰۵۵

«روایت 11»؛ مجموعه صوتی سخنرانی‌های حرم مطهر رضوی

خبرگزاری رسا ـ مجموعه صوتی منتخب سخنرانی‌های حرم مطهر رضوی از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در لوح فشرده «روایت 11» منتشر شد.
فروشگاه محصولات فرهنگي آستان قدس رضوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با ایام نوروز، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برای بهره‌مندی هر چه بیشتر تشنگان معرفت از محتوای ارزشمند سخنرانی‌های ایراد شده در حرم مطهر رضوی، گفتارهایی از بیانات اساتید مطرح را در مجموعه صوتی روایت 11 جمعآوری کرده است.

عاقبت بخیری، نیکی به والدین، اهمیت تربیت فرزندان، تاثیرات خلقیات مادر بر فرزند در دوران بارداری، تقوا، صفات زنان عابد و پرهیزگار، ویژگى‌هاى خانواده برتر در اسلام، نقش نماز در زندگی فردی و اجتماعی، انتخاب همسر، ساده زیستی، راضی نگه داشتن زنان در زندگی و غیره بخشی از موضوعاتی است که در این لوح فشرده به آن پرداخته شده است.

در این مجموعه بخشی از سخنرانی‌های حجج اسلام و المسلمین میرباقری، قرائتی، نظری منفرد، پناهیان، انصاریان، راشد یزدی، طباطبایی، سید آبادی، ماندگاری، عبد خدایی، مکارم شیرازی و... که در سال‌های گذشته در حرم مطهر رضوی به ایراد سخن پرداخته‌اند، گرد آمده است.

همچنین مداحی و نوحه خوانی، صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام، تواشیح و مناجات خوانی از دیگر بخش‌های لوح فشرده روایت 11 است.

این سخنان ارزشمند پس از پژوهش، فهرست‌برداری، مستند‌سازی و خلاصه‌نویسی توسط اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی، در شمارگان 50 هزار نسخه جمع‌آوری شده و به عموم زائرانی که در برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی شرکت داشته‌اند، اهدا می‌شود./1308/د102/ق

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات