۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۳۲۲۴۷۰

آیت الله حکیم خواستار اتحاد جهانی در برابر تروریسم شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف بر ضرورت مبارزه با تروریسم تاکید کرد و توقف حمایت مادی و معنوی از تروریست‎ها را خواستار شد.
حضرت آيت الله محمد سعيد حکيم از مراجع نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم، از مراجع تقلید نجف اشرف در دفتر خود با پاتریک سیمونیت، نماینده اتحادیه اروپا در عراق دیدار و گفت‎وگو کرد.


حضرت آیت الله حکیم در این دیدار خواستار ورود جدی سازمان‎های بین المللی برای مبارزه با جریان تروریستی و تکفیری داعش و القاعده شد و بر لزوم توقف حمایت مادی و معنوی از تروریست ها را خواستار شد.


این مرجع تقلید، داعش را خطری برای جهانیان دانست و تصریح کرد: آثار تخریب کننده و زیان بار جریان‎های تروریستی بر جهان به خوبی نمایان شده است.


وی گفت: سلاح جریان‎ تروریستی و تکفیری داعش از کدام کشورها تهیه و تامین می شود؟ داعش از کجا به اسلحه شیمیایی دسترسی پیدا کرده است؟


حضرت آیت الله حکیم تصریح کرد: سازمان‎های بین المللی با کنار گذاشتن مصالح ضعیف و بی ثمر به داد مردم جهان برسند و آن‎ها را از چنگال تروریسم نجات دهند.


وی تاکید کرد: همان طور که در 5 سال گذشته گفته‎ام اگر کشورهای مختلف در برابر تروریسم متحد نشوند، تروریسم به زودی به کشورهایشان خواهند رسید./994/ب902/د

ارسال نظرات