۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۳۲۲۳۴۲

سید عمار حکیم بر لزوم مشارکت بسیج مردمی در آزادی موصل تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: عشائر در راستای لبیک به ندای مرجعیت، با قدرت در برابر تروریسم ایستاده‎اند.
حجت الاسلام سيد عمار حکيم، رييس مجلس اعلي اسلامي عراق،

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، طی مراسمی که در شهر کوت این کشور برگزار شد به بررسی عملکرد دیکتاتوری صدام پرداخت و گفت: مبارزه با مراجع تقلید، ممانعت از برگزاری شعائر حسینی و مقابله با عشائر از اشتباه‎های حکومت دیکتاتوری دوران صدام است.


وی افزود: در دوران کنونی عشائر در راستای لبیک به ندای مرجعیت برای مبارزه با جریان تروریستی و تکفیری داعش نقش بسیار تاثیرگذاری را ایفا کردند.


حجت الاسلام حکیم تصریح کرد: مجلس اعلای اسلامی عراق با هر گونه طرحی که بر پایه برنامه واضح سیاسی و اجرای اصلاحات بر اساس قانون اساسی باشد، موافق است.


وی تاکید کرد: مجلس اعلا خواستار منصب‎های حکومتی نیست بلکه درپی اجرای اصلاحات بر محور نجات کشور است.


این روحانی عراقی با اشاره به آخرین وضعیت امنیتی عراق اظهار داشت: نیروهای امنیتی و بسیج مردمی هر روز بخش زیادی از اراضی اشغالی به دست جریان تروریستی و تکفیری داعش را آزاد می کنند.


وی بر توانایی مردم عراق در مبارزه با تروریسم تاکید کرد و ادامه داد: بسیج مردمی باید در عملیات آزادسازی استان موصل مشارکت کند./994/ب902/د

ارسال نظرات