۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۳۲۲۲۱۰
حماس:

تداوم عملیات‎های انفرادی نشانگر پویایی و تشدید انتفاضه قدس است

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد که گسترش فعالیت های مبارزاتی و تداوم عملیات های انفرادی نشانگر پویایی و تشدید انتفاضه قدس است، این مساله همچنین حامل پیامی در زمینه یکپارچگی سرزمین فلسطین است.
مهندس وصفي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، وصفی قبها، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس، امروز در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد که عملیات های انفرادی اخیر مبارزان فلسطینی که با این حجم و دلاورمردی در چندین منطقه فلسطین به اجرا در آمد، نشان می دهد که انتفاضه قدس همچنان ادامه دارد و در تمامی بخش های اراضی اشغالی جریان دارد. 
 
وی یادآور شد که جوانان انقلابی فلسطین در مسیر مبارزه و مقاومت هیچ حدی و مرزی را نمی شناسند، عملیات های انفرادی آنان حامل پیام های قوی و کوبنده و شفاف است و نشان می دهد که فلسطین سرزمینی واحد است و مساحت آن از دریای مدیترانه تا رود اردن است، این سرزمین حق تمامی ملت فلسطین است.

 

وزیر پیشین امور اسرا و آزادگان فلسطین در خصوص پیام جوانان مبارز فلسطینی به مذاکره کنندگان تشکیلات خودگردان، یادآور شد: جوانان فلسطینی می گویند که این همه مذاکرات بیهوده و بی حرمتی به ملت فلسطین و وقت کشی کافی است، راه احقاق حقوق فلسطینیان و آزاد سازی قدس کاملا روشن و مشخص است.


وی خاطرنشان ساخت که باید گروه های فلسطینی در سنگر مبارزه و مقاومت وحدت رویه داشته باشند، زیرا دشمن صهیونیستی همه فلسطینیان را نشانه رفته است./994/ب102/د

ارسال نظرات