۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۲۲۱۸۶

جبهه خلق برای آزادی فلسطین خواستار تدوین راهبرد ملی جامع برای حمایت از انتفاضه قدس شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین، اعضای مقاومت گروه های فلسطینی را به تدوین راهبرد ملی جامع برای حمایت از انتفاضه قدس فرا خواند.
 يوسف عبدالحق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یوسف عبدالحق، یکی از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین، امروز در گفت‎وگوی با خبرنگاران تصریح کرد که ملت فلسطین مسؤولیت پذیری خود را به اثبات رساند، اکنون نوبت رهبران گروه های فلسطینی فرا رسیده است.


وی ادامه داد که انتفاضه کنونی از حمایت سیاسی برخوردار نیست، گروه های ملی فاقد برنامه منسجم و واحد برای پیگیری انتفاضه کنونی هستند، این گروه ها باید برای توسعه این حرکت خودجوش مردمی دست به تحرکات جدی بزنند.


یوسف عبدالحق یادآور شد: انتفاضه قدس ایجاب می کند همه گروه ها برای ایجاد یک چتر حمایتی از این حرکت خودجوش مردمی به توافق و تفاهم برساند، تا این لحظه یک برنامه که مورد اجماع گروه های فلسطینی باشد تدوین نشده است، همه گروه های ملی و اسلامی و چپگرا در قبال این مساله مسؤولیت دارند.


وی در خصوص ترور شهید عمر نایف از سوی عناصر سازمان جاسوسی برون مرزی اسرائیل «موساد» در سفارت فلسطین در شهر صوفیا ـ پایتخت بلغارستان ـ گفت که هیچ جریان سیاسی فلسطین چنین اقدام ظالمانه را نمی پذیرد، بنابراین انتظار می رود همه گروه فلسطینی برای دفاع از ملت فلسطین تمام توان خود را به کار ببندند./994/ب102/

ارسال نظرات