۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۳۲۱۷۷۰
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

حرکت انقلابی بدون صبر و مقاومت به جایی نمی رسد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت گفت: هر حرکت انقلابی و قیامی بدون مقاومت و صبر به جایی نمی‌رسد و هیچ ملتی بدون مقاومت به پیروزی و پیشرفت دست نیافته است.
حجت الاسلام والمسلمين کاظم صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران عصر امروز در مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) که در میدان فاطمی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت این بانوی بزرگوار، گفت: حضرت فاطمه(س) انسان کامل و مظهر صفات الهی بود که برای همه انسان‌ها اعم از زن و مرد الگوی کاملی است.

 

وی با اشاره به سخن گفتن حضرت زهرا(س) در شکم مادر با ایشان، عنوان کرد: حضرت زهرا(س) هنگامی که در شکم مادر بود با او سخن گفته و دلداری می‌داد تا از تحریم، غربت، شرارت، نانجیبی دشمنان در برخورد با پیامبر(ص) و ایشان نترسد.

 

امام جمعه موقت تهران در ادامه اظهار داشت: هر حرکت انقلابی و قیامی بدون مقاومت و صبر به جایی نمی‌رسد هیچ ملتی بدون مقاومت به پیروزی و پیشرفت دست نیافته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به علاقه مردم ایران به ولایت و امام عصر(عج) بیان داشت: غرب تلاش می‌کند تا در کشور ما مقدسات الهی از بین برود در فتنه 88 نیز عوامل دشمن حرمت امام حسین(ع) را در این کشور شکستند.

 

وی با اشاره به علاقه پیامبر اسلام(ص) به حضرت زهرا(س) ابراز کرد: زمانی که دختران را زنده به گور می‌کردند پیامبر گرامی اسلام(ص) همواره نسبت به دخترش فاطمه ابراز علاقه شدید داشتند و نشان دادند که مکتب اسلام چه احترامی برای دختران قائل است.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ویژگی‌های حضرت زهرا(س)، بیان داشت: حضرت زهرا(س) هیچ‌گاه سبب ناراحتی و اندوه حضرت امیرمومنان(ع) نشدند بلکه همیشه حامی و یاور ایشان بودند، این بانوی بزرگوار همواره با سخاوت همه دار و ندار خود را در راه خدا خالصانه می‌بخشیدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به انتخابات اخیر عنوان کرد: در این انتخابات با وجود تبلیغات غربی‌ها مجلس خبرگان خوبی تشکیل شد و در مجلس شورای اسلامی نیز مجلس ششم خوشبختانه تکرار نشد.

 

وی اظهار داشت: حضرت زهرا(س) نور الهی است که فرزندش امام زمان(ع) خط خود در آغاز نهضت و انقلاب جهانی‌اش خط مادرش معرفی می‌کند تا ابتدا منافقین را از پیش رو بردارد.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره تشیع شهدا در میدان هفت تیر، گفت: امروز ما پیشرفت و امنیت کشور خود را مرهون شهدا هستیم، امروز دهها شهید تشیع شدند اما بدن حضرت زهرا(س) شبانه تشیع شد که این خود نشان از مظلومیت این بانوی بزرگوار و همسرش امیرمومنان علی(ع) دارد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان ضمن توصیه به جوانان که تسبیحات حضرت زهرا(س) را هیچ گاه ترک نکنند، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) در عشق به ولایت نظیر نداشت بنابراین شما جوانان هرگاه به مشکل برخوردید سراغ حضرت فاطمه زهرا(س) که مادر همه ما است بروید./807/پ202/ج1

ارسال نظرات