۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۳۲۱۳۱۲
آیت الله هادوی تهرانی:

آیت الله اعتمادی اسوه فضیلت، علم و پارسایی بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله هادوی تهرانی با صدور پیامی به مناسبت در گذشت عالم ربانی آیت الله اعتمادی تاکید کرد: آیت الله اعتمادی اسوه ای از فضیلت و علم و پارسایی بود که سزاوار است سیره او الگوی عملی طلاب و فضلای حوزه علمیه قرار گرفته شود.
حجت الاسلام والمسلمين هادوي تهراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادوی تهرانی به مناسبت در گذشت عالم ربانی حضرت آیت الله اعتمادی پیام تسلیت منتشر کرد.  

متن پیام به این شرح است:

 

انا لله وانا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی استاد برجسته حوزه علمیه قم مرحوم آیة الله اعتمادی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.  آن بزرگوار که عمر شریف خود را صرف تدریس و تربیت طلاب و ترویج معارف اسلام ناب محمدی (ص) نمود، اسوه ای از فضیلت و علم و پارسایی بود که سزاوار است سیره اش الگوی عملی طلاب و فضلای حوزه علمیه قرار گرفته شود .

 

این جانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه اسفناک به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، حوزه های علمیه، مراجع عظام ، مقام معظم رهبری (مد اظلالهم) و خانواده آن مرحوم به خصوص آقازاده گرامیشان استاد محمد رضا اعتمادی، برای آن مرحوم علو درجات ومغفرت الهی و مجاورت با انبیاء و ائمه اطهار علیهم السلام و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مهدی هادوى تهرانی
قم عش آل محمد علیهم السلام
/1325/د102/ج

ارسال نظرات