۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۳۲۱۲۲۸

نشست ارزیابی نمایشگاه کتاب تهران در کمیته بین‌الملل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کمیته بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری نشست ارزیابی ابعاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با حضور فعالان و نمایندگان کتاب‌های لاتین و عربی خبر داد.
حامد ميرزابابايي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حامد میرزابابایی، مدیر کمیته بین‌الملل بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، درباره نشست ارزیابی ابعاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: در این جلسه 50 نفر از فعالان نشر لاتین و عربی که در ایران حضور داشتند، شرکت کردند.

 

وی افزود: در این جلسه، ابعاد انتقال نمایشگاه کتاب تهران به شهر آفتاب تشریح شد و درباره دغدغه‌های موجود در فضای جدید بحث‌هایی انجام شد. موضوع‌هایی اعم از نحوه دسترسی‌ها، برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کنترل پروژه شهر آفتاب، کارگروه جمعیت با هدف اطلاع‌رسانی، تمهیدات برای آماده‌سازی محیط و جذب مخاطبان از جمله این موارد بودند.

 

میرزابابایی عنوان کرد: همچنین درباره مقررات حضور در نمایشگاه، حمل و نقل، گمرک نمایشگاه و آیین‌نامه انضباطی توضیحاتی ارائه شد. در پایان نیز به پرسش‌های شرکت‌کنندگان درباره کمیت و کیفیت نمایشگاه امسال توضیحاتی ارائه شد.

 

وی افزود: این جلسه مشترک با هدف در جریان گذاشتن فعالان حوزه بین‌المللی با مشکلات احتمالی در شهر آفتاب برگزار شد. امیدواریم با مجموع مطالبی که در این جلسه عنوان شد، ناشران و نمایندگان نشر، تمهیدات مناسبی برای حضور در نمایشگاه بیاندیشند.

 

بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد./998/د102/ق 

منبع: ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارسال نظرات