۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۳۲۰۹۹۲
شیخ نعیم قاسم:

عربستان خدمت بزرگی به حزب الله کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد که عربستان با تروریستی خواندن حزب الله، خدمت بزرگی به ما کرد، چرا که جایگاه مقاومت در جهان پس از این روشن می شود و آزادگان جهان به صورت گسترده به محور مقاومت روی می آورند.
شيخ نعيم قاسم معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزراش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در نشستی سیاسی که از سوی این حزب در مجتمع حضرت زینب (س) در منطقه "بئر العبد" برگزار شد، گفت: عربستان به گمان خود می تواند با اتهام زنی به حزب الله، ما را دچار اضطراب کرده و یا در میدان جهاد علیه دشمنان سست کند. عربستان با این اقدام، خود را در باتلاقی قرار داد که رژیم صهیونیستی در آن قرار دارد.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: کسانی که عربستان را نمی شناسند، بدانند که سران این کشور تحمل شنیدن سخن مخالف خود را ندارند و پذیرای نقد هیچ کس نیستند. عربستان زمانی که تأثیرگذار و رسواکننده پشت پرده آل سعود را مشاهده کرد، حزب الله را به آنچه خود لایق آن است توصیف کرد، این در حالی است که حزب الله پیش از این علیه عربستان سخنی نگفته بود.

 

عضو ارشد حزب الله به جنایت های عربستان در یمن پرداخت و اظهار داشت: ما نمی توانیم بمباران مردم بی گناه یمن را از سوی جنگنده های سعودی نادیده بگیریم و بگوییم عربستان برای مردم یمن با هواپیما گندم ارسال می کند. ما نمی توانیم بمباران بیمارستان ها را از سوی جنگنده های سعودی کتمان کنیم و بگوییم عربستان برای آنها دارو می فرستد. ما نمی توانیم گرسنگی کودکان یمنی را نادیده بگیریم و بگوییم که عربستان برای آنان غذا می فرستد. 

 

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: عربستان با پول و سلاح از گروه های تکفیری در سوریه حمایت می کند و علاوه بر آن در زمینه سیاسی و رسانه ای و بین المللی حامی تروریست های تکفیری است درحالی که تکفیری ها به هیچ کس رحم نمی کنند و بویی از دین وانسانیت نبرده اند.
 
معاون نصرالله خاطر نشان کرد: زمانی که تمام کشورهای عربی از  بیان اقدامات عربستان سعودی هراس داشتند،حزب الله پرده از اقدامات آن برداشت و همین مساله موجب اتهام زنی مقامات سعودی علیه حزب الله شده است. عربستان با این اقدام خدمت بزرگی به ما کرد، چرا که جایگاه مقاومت در جهان پس از این روشن می شود و آزادگان عالم نسبت به محور مقاومت بیشتر روی می آورند.

 

وی در پایان گفت: اگر عربستان از موضع خود عقب نشینی نکند هیچ کشوری با آن نمی تواند ارتباط داشته باشد چرا که به عنوان شریک اسرائیل خوانده می شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات