۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۳۲۰۹۶۸
انتشارات انقلاب اسلامی منتشر کرد؛

شب ظلمانی شاهنشاهی برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ کتاب «شب ظلمانی شاهنشاهی» با هدف جمع‌آوری بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره حکومتهای پادشاهی ایران از سوی انتشارات انقلاب اسلامی راهی بازار نشر شد.
کتاب «شب ظلماني شاهنشاهي»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «شب ظلمانی شاهنشاهی» با هدف جمع‌آوری بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی  درباره حکومتهای پادشاهی ایران از سوی انتشارات انقلاب اسلامی راهی بازار نشر شد.

 

در فصل نخستین این کتاب به بحث نظر اسلام درباره‌ی سلطنت و تفاوت آن با نظام ولایت در اسلام پرداخته شده است.

 

فصل دوم به مفاسد و زیانهای عمومی دوران شاهنشاهی در ایران از ابتدا تا سال 57 و فصل سوم به جنایات و خیانتهای دوران قاجاریه اختصاص یافته است.

 

در بسیاری از بیانات رهبر معظّم انقلاب، مفاسد مشترک دوران پهلوی و قاجاریه در کنار هم مورد بحث قرار گرفته است و بنابراین فصل چهارم کتاب، این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

 

فصل پنجم کتاب مفاسد و زیانهای اختصاصی دوران محنت‌بار پهلوی را در 16 بخش مطرح مینماید.

 

یکی از بزرگترین نعمات الهی بر ملّت ایران، وجود حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی نقش بسزایی در از بین بردن آثار دوران محنت‌بار گذشته داشته است.

 

این کتاب میتواند منبع متقنی برای برنامه‌سازان عرصه‌ی رسانه و همچنین محقّقان فرهیخته‌ی انقلابی قرار گیرد تا بتوانند وظیفه‌ی خود را در مقابله با جنگ نرم دشمن در این زمینه ایفا نمایند. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب اینجا را کلیک کنند و همچنین می‌توانند عدد 23 را به سامانه پیامکی 100020120 ارسال نمایند./998/د102/ق

منبع: انتشارات انقلاب اسلامی

ارسال نظرات