۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۳۲۰۵۵۵

پنجاه و چهارمین ویژه‌نامه ساعت صفر در بازار نشر

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و چهارمین شماره ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه جوانان از سوی مؤسسه آینده روشن منتشر شد.
ساعت صفر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 54 ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه اسفند‌ماه 1394 با مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر و روانه بازار شد.

 

در قسمتی از این ویژه‌نامه سخنی از مقام معظم رهبری آمده که به این شرح است: همه، انقلاب و کشور را باید از خود بدانند؛ همه، نظام جمهوری اسلامی را باید از خود بدانند؛ همه،  امت جمهوری اسلامی‌اند. ما آن کسانی را غریبه می‌دانیم؛ از این دایره خارج می‌دانیم، که برای دشمن کار می‌کنند.

 

در این شماره می‌خوانیم: «سلسله موی دوست»، «بیداری سرکوب شدنی نیست»، «حکایت‌هایی از روحانیون مبارز»، «یادداشتی در رثای شخصیت شیخ نمر»، «علمای شهید اسلام را بهتر بشناسیم»، «حماسه گرافیکی در اعتراض به شهادت شیخ نمر»، «برخیز بخوان مرثیه شیخ نمر را» و «شکیب منگل نیست».

 

در بخشی از ویژه‌نامه با عنوان بیداری سرکوب‌شدنی نیست، سخنانی از رهبر معظم انقلاب آمده که به این شرح است: «وقتی بیداری اسلامی در دنیای اسلام رخ می‌دهد، شما می‌بینید چقدر دستپاچه می‌شوند، تلاش می‌کنند، کار می‌کنند بلکه ضایعش کنند... بیداری اسلامی نابودشدنی نیست؛ بیداری اسلامی ان‌شاءالله به فضل الهی، به حول و قوه الهی به اهداف خود خواهد رسید.94/10/8

 

بیداری، سرکوب‌شدنی نیست؛ بصیرت، سرکوب‌شدنی نیست... خوشبختانه نیروی امت اسلامی نیروی بسیار زیادی است؛ دلیل واضحش هم این است که سال‌های متمادی است دارند سعی می‌کنند با همه قوا نیروی بیداری و مقاومت در منطقه را سرکوب کنند و نتوانسته‌اند.94/2/26

 

بدون تردید خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم(آیت‌الله نمر باقرالنمر) به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت... خداوند متعال از خون بی‌گناه نمی‌گذرد و خون به ناحق ریخته، بسیار سریع دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت... جهان اسلام و همه دنیا باید نسبت به این قضیه احساس مسؤولیت کنند.94/10/13».

 

«طلبه گرام، راوی سبک زندگی طلبگی»، «آن یار سفر کرده که صد غافله دل همره او نیست»، «قلم علما امتداد راه کربلا و واقعه غدیر»، «خسته تر از شب»، «انقلابی الهی و ولایی، انقلابی ماندگار»، «صد ساله‌ای چهل ساله» و «تجلی سبک خراسانی در شعر شاعر کاشانی» از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این ویژه‌نامه است.

 

در بخش پایانی ویژه‌نامه ساعت صفر نیز با موضوعاتی همچون «یومنون بالغیب» «مهدویت در کلام معصومین علیهم‌السلام»، «بضاعت مزجات»، «دین و ایمونمون به باد رفت!»، «تطبیق وقایع آخرالزمان زمینه‌ساز انحراف جامعه از فرهنگ انتظار»، «در انتظار ققنوس»، «قتل نفس زکیه»، «داستان زنانه و مردانه را قبول ندارم!»، «چرخان»، «رجعت»، «از تبار بصیرت»، «فاطمه سلام‌الله علیها اسوه هر چه خوبی»، «پیدایش سازمان وکالت» و «کوچه بن‌بست» آشنا می‌شویم.

 

در بخشی از این ماهنامه با عنوان مهدویت در کلام معصومین علیهم‌السلام می‌خوانیم: «امام صادق علیه‌السلام می‌فرمایند: هیچ معجزه‌ای از معجزات انبیای الهی و اوصیای ایشان نمی‌باشد مگر این‌که خداوند متعال برای اتمام حجت بر دشمنان، مثل آن را به دست قائم ما، ظاهر می‌سازد.

 

امام رضا علیه‌السلام نیز می‌فرمایند: امام، امینی رفیق، پدری مهربان و برادری همزاد است؛ او همانند مادری نیکوکار و مهربان نسبت به فرزند خردسال و بندگان خداست».

 

شماره پنجاه و دوم ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه دی‌ماه 1394 به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) در 48 صفحه و با قیمت 5200 تومان منتشر شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات