۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۳۲۰۴۲۱

عرضه کتاب «شب‌های قدر کربلای 5» در راهیان نور با تخفیف ویژه

خبرگزاری رسا ـ کتاب «شبهای قدر کربلای 5» که از سوی انتشارات عماد فردا به چاپ سوم رسیده است در اردو‌های راهیان نور با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.
«شب‌هاي قدر کربلاي 5»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حمید‌رضا جعفری، مسئول روابط عمومی این واحد انتشاراتی گفت: کتاب «شبهای قدر کربلای 5» تألیف «نصرت‌الله محمودزاده در اردو‌های راهیان نور سال 1395 با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

 

وی با بیان این‌که کتاب «شب‌های قدر کربلای 5» برای سومین بار در 367 صفحه از سوی نشر عماد تجدید چاپ شد، افزود: این کتاب خاطراتی ناب از رزمندگان جهاد سازندگی، مشهور به سنگرسازان بی‌سنگری است که بدون هیچ سپری با شجاعتی کم‌نظیر به جنگ دشمن رفتند و زمینه‌ساز پیروزی مجاهدان جبهه حق در میدان نبرد علیه باطل شدند.

 

به گفته مسئول روابط عمومی انتشارات عماد فردا، نصرت‌الله محمودزاده از جمله نویسندگانی است که در هشت سال دفاع مقدس، در جبهه‌ها حضور داشت و در این کتاب خاطرات حضور 75 روزه خود در عملیات کربلای پنج را بازگو کرد.

 

وی ادامه داد: «شب‌های قدر کربلای 5» پیش از این در خرداد سال 1373 در نخستین دوره‌ انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس، جایزه بهترین گزارش جنگی را به خود اختصاص داد و به دنبال آن در جشنواره انتخاب ربع قرن کتاب دفاع مقدس نیز به همین رتبه دست یافت.

 

جعفری گفت: عماد فردا تاکنون از نصرت‌الله محمودزاده کتاب‌های «حماسه هویزه»، «نفس‌های مسموم حلبچه»، «بستر آرام هور» و «جاده بهشتیان» را منتشر کرده است./998/د102/ق 

منبع: انتشارات عماد فردا 

ارسال نظرات