۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۳۲۰۲۹۴
کارشناس مسائل سیاسی:

درج حزب الله در لیست تروریستی با دستور آمریکا و اجرای مزدوران آن صورت گرفت

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به درج نام حزب الله لبنان از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس در لیست گروه های تروریستی گفت: پیروزی در نبرد با تروریست ها و رژیم اشغالگر قدس عامل اصلی این اقدام به شمار می‎آید.
حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جبار سعیداوی، کارشناس و پژوهشگر مسائل سیاسی، با حضور در برنامه «قضایا و آراء» که از شبکه جهانی الاهواز پخش شد، ضمن مضحک خواندن درج نام حزب الله در لیست گروه های تروریستی گفت: همگان از منزلت و جایگاه حزب الله لبنان در لبنان و جهان اسلام آگاه بوده و این اقدام، رنجش و آزرده خاطر مسلمانان را در پی داشت.

 

وی با اشاره به انگیزه کشورهای حاشیه خلیج فارس در درج نام حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی اظهار داشت: پیروزی در صحنه های نبرد برای حزب الله به ویژه در مبارزه با گروه های تروریستی در سوریه، این کشورها را بر آن واداشت تا تصمیمی مغایر خواسته ها و حرکت ملت های مسلمان انجام دهند.

 

سعیدوای با بیان این که این اقدام کشورهای حاشیه خلیج فارس سود و زیانی برای حزب الله لبنان ندارد، افزود: کشورهای غربی نیز چنین اقداماتی را انجام داده که به نتیجه­ای دست نیافته و چنین اقدامی از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه حزب اللهی که عزت و احترام را برای کشورهای عربی در جنگ 33 روزه به دست آورد، مایه شرمساری است.

 

پژوهشگر مسائل سیاسی با اشاره به جنگ 6 روزه کشورهای عربی با رژیم اشغالگر قدس و تحمل شکست از آن گفت: حزب الله لبنان این رژیم را شکست داده و عزت و خوشحالی برای جهان اسلام را به ارمغان آورد.

 

سعیداوی اظهارداشت: کشورهای حاشیه خلیج فارس با این اقدام به خود ضرر می رسانند چرا که ملت ها هوشیار شده و بیش از بیش از این کشورها ابراز انزجار و تنفر خواهند کرد.

 

وی شکست رژیم اشغالگر قدس از حزب الله لبنان و پیروزی های پی در پی آن به همراه ارتش سوریه در مبارزه با تروریست های تکفیری را از جمله عوامل اقدام کشورهای حاشیه خلیج فارس عنوان کرده و ابرازداشت: رژیم اشغالگر قدس درج نام حزب الله در لیست تروریستی از سوی شورای همکاری خلیج فارس را اقدامی مهم و به نفع خود دانسته و استقبال گسترده صهونیست ها را می توان در رسانه هایشان مشاهده کرد.

 

سعیداوی با اشاره به این که رژیم اشغالگر قدس به دنبال انتقام از حزب الله لبنان است، اظهارداشت: ­گروه­های مبارز فلسطینی، جمهوری اسلامی ایران، عراق، یمن و ملت های مسلمان و غیر مسلمان اقدام کشورهای حاشیه خلیج فارس را محکوم کرده و نپذیرفتند.

 

پژوهشگر مسائل سیاسی خاطر نشان ساخت: آمریکا عامل اصلی این توطئه جدید علیه حزب الله لبنان است که به وسیله نوکران خود در منطقه انجام می شود./9456/ب903/د

ارسال نظرات