۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۳۲۰۱۷۴
اسلام شناس کشمیری:

شبکه الجزیره منبع جستجوی اسلام برای فرانسوی‎ها است

خبرگزاری رسا ـ اسلام شناس کشمیری اظهار داشت که شهروندان فرانسوی برای جستجوی اسلام مجبور هستند به شبکه‎هایی نظیر الجزیره مراجعه کنند.
کمپين فرهنگي مسلمانان فرانسه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمد ابراهیم، اسلام شناس کشمیری در اختتامیه همایش تحجر و اسلام آمریکایی که شب گذشته در تالار شهر برگزار شد، به ضرورت صدور انقلاب اسلامی ایران در جهان تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران باید این انقلاب که مردم جهان تشنه آن هستند را در جهان گسترش دهد.

 

وی افزود: این انقلاب در سرزمین های مختلف گسترش یافته است و مردم در کشورهای مختلف تمایل به این انقلاب دارند.

 

محمد ابراهیم به عدم شناخت درست از اسلام با توجه به فضاسازی رسانه های غربی اشاره و بیان کرد: جامعه فرانسه تحت تأثیر رسانه های بزرگی است و مسلمانان فرانسه تشخیص می دهند که این رسانه ها  واقعیت را نمی گوید بنابراین به سراغ رسانه های دیگر از جمله الجزیره می روند.

 

اسلام شناس کشمیری با اشاره به ارائه تصویر نادرست از انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در رسانه ها تصریح کرد: رسانه های غرب که واقعیت را بیان نمی کند و رسانه های دیگر مانند الجزیره و فضای مجازی تحت تأثیر آل سعود و قطر بوده و دیدگاه انحرافی خود را بیان کرده و تصویر درستی را بیان نمی کنند.

 

وی افزود: سایت های مختلف فرانسوی تحت تأثیر اخوان المسلمین، گروه های سلفی و وهابی هستند و مردم فرانسه از دریافت حقیقت اسلام ناب محروم کرده اند.

 

محمد ابراهیم به آثار فعالیت های تفرقه افکنانه در کشمیر اشاره و بیان کرد: هر ملتی برای پیروی انقلاب به رهبری و ایدولوژی نیاز دارد، ما در کشمیر ایدئولوژی داریم اما رهبر نداشته بنابراین پیروز نشدیم./1310/ب202/د

ارسال نظرات