۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۳۲۰۱۷۳
کارشناس سیاسی فرانسوی تأکید کرد؛

ایران به دلیل دارا بودن ولایت فقیه از هر گزندی به دور است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس سیاسی فرانسوی با اشاره به توطئه های رخ داده علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت که ولایت فقیه سبب مصونیت ایران از هرگونه گزندی شده است.
اتحاد اسلام

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دیاگن سامبا، کارشناس سیاسی فرانسوی، شب گذشته در اختتامیه همایشه تحجر و اسلام آمریکایی که در تالار شهر برگزار شد، با اشاره به نقش کلیدی و جایگاه مهم ولایت فقیه گفت: مصر و انقلاب های منطقه پیروز نشدند چون ولایت نداشت بنابراین باید پشتیبان این ولایت بود.

 

وی با اشاره به اینکه با وجود ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران همه فتنه ها خنثی می شود، اظهار کرد: از زمان بنی صدر تاکنون فتنه های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران شده است، اما با وجود ولایت فقیه هیچ آسیبی به این کشور وارد نمی شود.

 

دیاگن سامبا مردم ایران را پشتیبان ولایت دانست و گفت:  امام خمینی(ره) تصریح کرد که پشتیبان ولایت باشید تا آسیب به کشور شما نرسد و مردم جمهوری اسلامی با استقامت خود ثابت کردند که پشتیبان ولایت هستند.

 

کارشناس سیاسی فرانسوی جریان تکفیری را شیطانی دانست که بشریت با آن مواجه است و اظهار کرد: هر اندیشه و ایدئولوژی که تفرقه و در  مسیر دینی انحراف ایجاد کند، شیطانی است و در حال حاضر جریان تکفیری شیطانی است که با آن مواجه هستیم و در پی تخریب جامعه اسلامی است.

 

وی به ضرورت معرفی شیعه واقعی و وحدت بین شیعه و سنی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: شیعه و سنی با وحدت می توانند از جریان فتنه عبور کنند.

 

سامبا با اشاره به بدون مرز بودن انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: امام خمینی در مکتب اهل بیت(ع) و جریان شیعه جهت گیری کرد و نشان داد که این انقلاب نه شیعه است و نه سنی بلکه انقلاب اسلامی است./1310/ب202/د

ارسال نظرات