۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۲۰۱۴۶
یکی از روحانیان هندوستان:

معرفی اسلام واقعی به جهانیان ضروری است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان هندوستانی ساکن قم با اشاره به تشنگی جهانیان به اسلام و تشیع، بر لزوم آشنایی بیشتر جهانیان به انقلاب اسلامی تأکید کرد.
بيداري اسلامي

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام اختر عباس جون از هند، طلبه در جامعه المصطفی قم، در سومین همایش تحجر و اسلام آمریکایی که با حضور اندیشمندان و علمای اسلام پنج شنبه در تالار شهر برگزار شد، به ضرورت صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان تأکید کرد.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطف برای همه بشریت دانست و گفت: این انقلاب بر محور دین آمده و باید از این ظرفیت استفاده و صادر شود. مردم تشنه هستند و ما باید اسلام واقعی که در انقلاب اسلامی نهفته است را به آنان صادر کنیم.

 

این طلبه هندی به غفلت از گسترش اندیشه و مبانی فکری امام خمینی به جهان اشاره و ابراز کرد: گرچه دشمن در راه اسلام واقعی سنگ اندازی می کند اما ما نیز کوتاهی کرده و اندیشه های امام را به جهان صادر نکرده ایم.

 

وی به تبلیغات گسترده شبکه های ماهواره ای بر علیه شیعه و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی اشاره و خاطرنشان کرد: در سال های قبل اهل سنت بیشتر از شیعه ها در مراسم های مذهبی شرکت می کردند اما با تفرقه افکنی ها و تبلیغات گسترده متحجرین این حضور کم رنگ شده است.

 

حجت الاسلام اختر عباس جون افزود: اسلام واقعی شناسانده نشده است و متحجرین و کسانی که وابسته به سرویس اطلاعاتی صهیونیستی هستند و شبکه های زیادی دارند، تبلیغات گستره کرده و اسلامی را به نمایش می گذارند که به نام اسلام و به نام الله مردم را می کشند.

 

طلبه جامعه المصطفی قم به ضرورت شناساندن اسلام واقعی به جهان تأکید و خاطرنشان کرد: باید اسلام واقعی و قرآن را به دنیا عرضه کنیم و اولویت ها را ببینیم.

 

وی به مستند سازی و برنامه ریزی برای گسترش نامه رهبری و فرمایشات ایشان در زمینه های مختلف اشاره و بیان کرد: حرف های های ناب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و فرمایشات ایشان در زمینه های مختلف را مستندسازی کرده ایم که از شبکه های ماهواره ای پخش خواهد شد.

 

کریستن بنو (یحیی بنو)، مسلمان فرانسوی نیز در این مراسم نیز به اتحاد بین مسلمانان تأکید کرد و گفت: ما باید ابتدا وحدت را حفظ کرده و واقعیت های جهان را بشناسیم و بر اساس آن به تبلیغ اسلام بپردازیم.

 

وی با اشاره به تمایل جهانیان به تشیع و انقلاب اسلامی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران مردم از کشورهای مختلف به ایران آمدند تا تشیع و اسلام انقلابی یاد بگیرند، جمهوری اسلامی ایران باید استفاده بیشتری از این فرصت می کرد./1310/ب202/د

ارسال نظرات