۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۴
کد خبر: ۳۱۹۹۵۷

نشست مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست نمایندگان مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد که در این مراسم اعضا به تبیین نقطه نظرات خود پرداختند.
نشست مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه نشست مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست نمایندگان مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شب گذشته در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد که در این مراسم اعضا به تبیین نقطه نظرات خود پرداختند.


بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سلطانی عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به وظایف این مجمع، بر ضرورت برنامه ریزی دقیق برای رفع دغدغه های طلاب تأکید کرد.


وی افزود: وظیفه نمایندگان مجمع این است که حلقه اتصال بین طلاب و بین حوزه و اساتید عالی باشند، از این رو همه اعضای مجمع باید در این راستا تلاش کنند تا مشکلات و دغدغه های طلاب کاهش پیدا کند.


در ادامه حجت الاسلام تکیه ای نماینده طلاب قم در این مجمع با بیان این که در مسیر انقلاب و پیروی از ولایت مسامحه نمی کنیم، اظهار داشت: مقام ولایت با هیچ مقام دیگری قابل مقایسه و قیاس نیست؛ در هر نوع تعاملی معیار ولایت است.


وی ادامه داد: چامسکی می گوید رهبر معظم انقلاب نه تنها قدرتمندترین رهبر جهان اسلام به شمار می رود بلکه سیاستمدارترین رهبر جهان هستند، ایشان برنامه انتخابات را به گونه ای تدوین کردند که حتی دشمنان تحریم کننده نیز در زمینه حضور مردم در پای صندوق های رأی همصدا شدند.


حجت الاسلام تکیه ای با بیان این که برای تعالی مجمع نمایندگان طلاب و فضلا تهیه چشم انداز و تدوین نقشه راه باید مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت: کادرسازی، استعداد یابی و توجه به معیشت نیز از دیگر وظایف مهم مجمع طلاب است.


سپس حجت الاسلام گلزاده عضو مجمع نمایندگان و معاون فرهنگی پژوهشی مجمع جهانی تقریب مذاهب به ایردان سخن پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب با حکمت، اقتدار و عظمت زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) هستند.


وی عنوان کرد: باید در راستای منویات رهبر معظمانقلاب حرکت کرد؛ فرزندان جوان حوزه علمیه در ساحت سیاسیت آسیب دیده هستند که باید از سوی این مجمع برای آن ها نقشی تعیین شود.


حجت الاسلام گلزاده خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب بر برنامه 10 سال تأکید دارند، از این رو جایگاه مجع طلاب و فضلا باید برای ده سال آینده تدوین شود که بتوان آن را اجرایی کرد./1323/پ202/ی

ارسال نظرات