۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۳۱۹۴۶۱
جنبش آزادگان فلسطین:

کمک مالی ایران به ملت فلسطین دخالت در امور داخلی این کشور نیست

خبرگزاری رسا ـ جنبش آزادگان فلسطین اعلام کرد که ارائه کمک های مالی از سوی جمهوری اسلامی ایران به منظور حمایت از پایداری ملت فلسطین در راستای وظیفه امت در قبال فلسطین صورت می گیرد و بر خلاف ادعای تشکیلات خودگردان فلسطین، دخالت در امور داخلی فلسطین نیست.
جنبش آزادگان فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش آزادگان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تشکیلات "همکاری و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی" و محمود عباس رییس آن و نیز مسؤولان امنیتی این نهاد را که تصمیمات فلسطین را به انحصار خود درآورده اند و از هیچ اقدام و تلاشی در راستای اثبات خلوص نیت خود در زمینه همکاری و جاسوسی امنیتی برای رژیم صهیونیستی، مبارزه با مقاومت فلسطین، تلاش برای متوقف کردن انتفاضه قدس از طریق تعقیب و بازداشت مبارزان مقاومت و ارائه اطلاعات امنیتی درباره آنها به طرف صهیونیستی و نیز افتخار به خنثی سازی بیش از 200 عملیات مقاومتی با همکاری دشمن جنایتکار صهیونیستی فروگذار نمی کند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است که تشکیلات خودگردان و رییس آن خانواده های شهدا و اسرای فلسطینی و نیز مجروحان را نادیده می گیرند و هیچ کمکی به صاحبان منازل تخریب شده شهادت طلبان فلسطینی که با بی رحمی تمام به دست نظامیان صهیونیستی اعدام می شوند، نمی کنند.

 

جنبش آزادگان تصریح کرده است که پس از اعلام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر کمک مالی به خانواده های شهدا و صاحبان منازل تخریب شده که در راستای حمایت از پایداری ملت فلسطین صورت می گیرد، دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با بی شرمی تمام این اقدام را دخالت آشکار در امور داخلی فلسطین و جهان عرب قلمداد کرد.

 

این جنبش خاطر نشان کرد که ملت فلسطین و جنبش آزادگان همین جا مراتب تقدیر و تشکر خود از حمایت ایران از پایداری این ملت را که وظیفه هر یک از اعضای امت است، اعلام می کنند.


گفتنی است که جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته از تصمیم خود برای کمک 7 هزار دلاری به خانواده های شهدای انتفاضه قدس و کمک 30 هزار دلاری به صاحبان منازل تخریب شده در جریان این انتفاضه در کرانه باختری خبر داده بود و حسین شیخ الاسلام مشاور رییس مجلس شورای اسلامی ایران دیروز شنبه اعلام کرد که این کمک ها از طریق تشکیلات خودگران به خانواده های شهدا و صاحبان منازل تخریب شده تحویل داده نخواهد شد؛ چرا که این تشکیلات مورد اعتماد و امانتدار نیست. تشکیلات خودگردان فلسطین پس از این اظهارات شیخ الاسلام مدعی شد که ارائه کمک به شیوه ای غیر از کانال تشکیلات خودگردان دخالت در امور داخلی فلسطین و جهان عرب است./994/ب103/د

ارسال نظرات