۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۳۱۹۴۵۰
سرپرست اداره اوقاف شهرستان کوهبنان خبر داد؛

حضور 200 شرکت کننده کوهبنانی در طرح تربیت حافظان قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان گفت: آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور 200 شرکت کننده کوهبنانی 13 اسفندماه جاری برگزار می شود.
قرآن کريم

رضا مطیع دولت، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به برگزاری دو آزمون مرحله پایانی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این شهرستان، اظهار کرد: با حضور 200 شرکت کننده رده‌های مختلف تحصیلی و سنی آزمون شفاهی این طرح تا 13 اسفندماه برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: از ابتدای اجرای این رویداد مهم قرآنی آستان اماکن متبرکه این شهرستان میزبان برگزای کلاس‌های این طرح بوده و در راستای اجرای آن شش مربی بومی و آموزش دیده از سوی سازمان اوقاف جهت تدریس به کار گرفته شد.


مطیع دولت تصریح کرد: آزمون شفاهی در محل آستان امامزاده بی بی خاتون(س) روستای جور، بی‌بی عصمت(س) شهر کوهبنان و مسجد جامع بخش کیانشهر برگزار خواهد شد.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان از برگزاری آزمون پایانی این طرح در روز پنجشنبه 13 اسفندماه همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود: محل برگزای آزمون کتبی نیز در آستان امامزاده سید سلیمان(ع) کوهبنان برگزار خواهد شد.


وی یادآور شد: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت و پرورش حافظ و قاری قرآن کریم در کشور از سوی سازمان اوقاف از سال 91 به میزبانی اماکن متبرکه برگزار شد.


مطیع دولت شرط پذیرفتن در این آزمون را کسب رتبه 70 از دو مجموع آزمون شفاهی و کتبی عنوان و خاطرنشان کرد: کسانی که بتوانند نمرات لازم دو آزمون مذکور را بدست آورند گواهینامه معتبر حفظ قرآن کریم را از سوی سازمان اوقاف دریافت خواهند کرد.
/9709/303/ب2

ارسال نظرات