۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۳۱۹۴۴۰

ائتلاف جوانان 14 فوریه برگزاری باشکوه انتخابات را به ملت ایران تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ در پی برگزاری پرشکوه انتخابات دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی و پنجمین دورۀ مجلس خبرگان رهبری، ائتلاف «جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران حماسه تاریخی جدیدی آفریدند.
نشان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، یکشنبه، 9 اسفندماه، با صدور بیانیه‌ای، برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات 7 اسفندماه جمهوری اسلامی ایران را به نظام، دولت و ملت ایران تبریک گفت.

 

در این بیانیه آمده است: «ملت ایران باری دیگر آگاهی و بصیرت خود را اثبات کرد و با وجود همه تهدیدهای موهوم و جنگ‌های روانی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز علیه آن صورت می‌گیرد، با حضور گسترده و بی‌نظیر خود پای صندوق‌های رأی حماسه تاریخی جدیدی آفرید».

 

ائتلاف جوانان انقلابی بحرین، وحدت مردم ایران را دلیلی بر پذیرش گسترده نظام از سوی ملت دانست و حضور گسترده مردم در انتخابات برای شکل‌دادن به آینده‌ای بهتر را تجلی دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.

 

ائتلاف 14 فوریه بحرین در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران با آگاهی سیاسی بالای خود از طریق شرکت در انتخابات در راستای آینده‌‌سازی  بهتر در میهن خود گام برداشتند./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات