۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۳۱۹۳۶۵
حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با تمجید از رفتار سنجیده اصولگرایان در انتخابات:

عدم تمکین به نتیجه انتخابات 88 هزینه های سنگینی را متوجه نظام کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این‌که نظام متکی بر ولایت فقیه، همواره پاسبان و مراقب رکن جمهوریت خودش است، گفت: پذیرش نتایج انتخابات از سوی احزابی همچون اصول گرایان نشان از تعهد اخلاق انتخاباتی و رعایت قواعد و قوانین حضور در عرصه سیاست دارد.
حجت الاسلام و المسلمين محمود رضا جمشيدي

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی، یک حقیقت انکار نیافتنی و برگرفته از روح نظام جمهوری اسلامی ما است.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: رکن جمهوریت و اسلامیت در انتخابات هویدا شده و هر یک از این دو رکن، محافظ رکن دیگر است؛ مردم نظام را پسندیده‌اند و همواره در تمام صحنه‌ها در کنار آن مانده‌اند.

 

وی ادامه داد: نظام متکی بر ولایت فقیه، همواره پاسبان و مراقب رکن جمهوریت خودش است؛ جناح‌های سیاسی گوناگون در هر یک از انتخابات‌های نظام اسلامی، صاحب کرسی شده‌اند اما آن‌چیزی که ثابت مانده، اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و پاسخ آنان به ندای رهبر معظم انقلاب است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی ابراز کرد: پاسخ مردم به نظام و رهبر معظم انقلاب، بیانگر پیروزی انقلاب اسلامی در برابر خواسته غربی‌ها است؛ مردم به صورت گسترده پای صندوق‌های رأی آمدند تا اعتماد خود به نظام را نشان دهند.

 

وی افزود: ممکن است دشمن در جریان برگزاری انتخابات‌ها، شیطنت‌هایی داشته باشد اما این هیچ‌گاه وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی را زیر سؤال نبرده است.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به رفتار سنجیده اصولگرایان بعد از عدم موفقیت در چند انتخابات خاطرنشان کرد:‌ همه جریان‌های سیاسی باید این اصل را بپذیرند که تعهد و پذیرش نتیجه انتخابات و رعایت قوانین بازی، یکی از ویژگی‌های هر میدان‌دار سیاسی است.

 

وی یادآور شد: آن‌چه که در سال 88 شاهد آن بودیم، عدم رعایت جمعی به قواعد حضور در صحنه انتخابات و سیاست بود؛ این عدم پایبندی به نتیجه صادقانه انتخابات، هزینه‌های سنگینی را به نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران تحمیل کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تأکید کرد: اگر در جریان فتنه 88، هوشمندی رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه حاضر در صحنه نبود، امروز ما از چنین آرامش و برکاتی برخوردار نبودیم.

 

وی گفت: اصولگرایان در سال‌های اخیر، پیروز مطلق انتخابات نبودند اما با آرامش و رفاقت، نتیجه انتخابات را پذیرفتند؛ البته میدان خدمت به انقلاب، ‌میدانی وسیع و عرصه پاسداری بزرگی است.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد:‌ پذیرش نتایج انتخابات از سوی احزابی همچون اصول گرایان نشان از تعهد اخلاق انتخاباتی و رعایت قواعد و قوانین حضور در عرصه سیاست دارد./997/ت302/ج

ارسال نظرات