۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۱۸۹۲۶
آیت الله دری نجف آبادی:

نمایندگان نباید با سیاسی کاری خون شهیدان را پایمال کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که نمایندگان نباید با دادن وعده دروغ و سیاسی کاری با خون شهدا بازی کنند، گفت: نمایندگان باید بدانند که امین شهدا، مردم و رهبر هستند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در خطبه های نماز جمعه اراک، بیان کرد: شرکت در انتخابات موجب غرور ملی، عظمت ملی، اقتدار ملی نظام و آبروی امام راحل و شهدا است.

 

انتخابات سبب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام می شود

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشان دهنده بیداری، هوشمندی، بصیرت و زمان شناس بودن مردم و همچنین بیداری ملت است و این حضور گسترده در پای صندوق‌های رای سبب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام می شود.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که حضور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمنان قرآن و اسلام است، گفت: افرادی که با رای مردم انتخاب می شوند باید کمر همت را برای خدمت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ببندند و بدانند امین مردم هستند.


شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، تکلیف دینی و وظیفه سیاسی است

امام جمعه اراک شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی، تکلیف دینی و وظیفه سیاسی، عبادی، غرور ملی، عظمت ملی، اقتدار ملی، آبروی نظام، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا دانست و خاطر نشان کرد: حضور آگاهانه مردم در این انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و قرآن، بیگانگان، آمریکایی ها، آل سعود، داعش و انگلیسی ها می شود.


آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده در انتخابات مجلس خبزگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب گام بردارند و به دشمنان از جمله آل سعود، آمریکا، اسرائیل و داعش ثابت کنند.


امام جمعه اراک امروز در سراسر ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای حاضر می شوند و با رای آگاهانه فرد اصلحی را انتخاب کنند، همچنین فردی را انتخاب کنند که بتواند در راستای رفع مشکلات موجود در استان مرکزی با جدیت ورود کند و دغدغه رفع این مشکلات را داشته باشد.


مسؤولیت سنگین و خطیر نمایندگان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که نمایندگان نباید با دادن وعده دروغ و سیاسی کاری با خون شهدا بازی کنند، گفت: نمایندگان باید بدانند که امین شهدا، مردم و رهبر هستند و باید در این مسیر گام بردارند و اگر خیانت کنند خود به خود معزول خواهند بود و نباید تنها به فکر جمع کردن رای باشند.

 


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: فردی که به عنوان نماینده انتخاب می‌شود مسؤولیت سنگین و خطیری را بر عهده دارد و باید در راستای خدمت به مردم گام بردارد و تصمیماتی را اتخاذ کند که نتایج خوبی را در سال‌های آینده نیز به دنبال داشته باشد.

 

رفع مشکلات جامعه، مطالبات رهبری و مطالبات شهدا و مردم

آیت الله دری نجف آبادی گفت:‌ امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز شاهد حضور مردم در تمامی عرصه‌های تصمیم گیری به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم و روز به روز پیشرفت و سربلندی‌های کشور را در مشاهده می کنیم و این مهم به سبب پیشرفت‌ها به برکت حضور آگاهانه و پرشور مردم در تمامی عرصه‌ها محقق شده است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که پیشرفت‌ها و سربلندی‌ها در این 37 سال که از انقلاب می‌گذرد به برکت خون شهدا، حضور مردم، امام راحل و رهبری شکل گرفته است، گفت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و دولتمردان باید رفع مشکلات جامعه، مطالبات رهبری و مطالبات شهدا و مردم را دنبال کنند.


شایان ذکر است، استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت، یک میلیون و چهل و هفت هزار و 670 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات را دارد.


یادآور می شود استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی نیز در مجلس خبرگان دارد./842/201/ب1

ارسال نظرات