۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۳۱۸۴۶۹
معاون وزیر امور خارجه سوریه:

به جنگ با تروریسم ادامه خواهیم داد

خبرگزاری رسا ـ معاون وزیر امور خارجه سوریه با تأکید بر اینکه مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داشت، وعده داد که ارتش سوریه در روزهای آینده به پیروزی های جدیدی دست خواهد یافت.
فيصل مقداد معاون وزير خارجه سوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه، در گفت‎وگو با شبکه المیادین گفت: موافقت دمشق با توقف اقدامات جنگی تصمیمی حساب شده است که بعد از رایزنی های بسیار با دوستان روسی اتخاذ شد.


وی گفت: این تصمیم هرگز مانع ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم نخواهد شد و ارتش این کشور در روزهای آینده پیروزی های جدیدی رقم خواهد زد.


مقداد افزود: تعیین زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در 3 آوریل (فروردین ماه) آینده با مذاکرات سیاسی ارتباطی ندارد  و حکومت سوریه نمی تواند اجازه دهد که هیچ یک از نهادهای کشور با خلأ روبه رو شود.


سوریه روزگذشته به طور رسمی با اجرای آتش بس از 27 فوریه (8 اسفند) به شرط ادامه مبارزه با گروه های تروریستی "داعش" و "جبهه النصره"  موافقت کرد.


موافقت دولت سوریه با برقراری آتش بس طبق تعهدات موجود در توافق آمریکا و روسیه مبنی بر آتش بس و افزایش تلاش ها برای مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری "داعش" و "جبهه النصره" صورت گرفت؛ روسیه و آمریکا توافق کردند که این آتش بس بامداد شنبه آینده(27 فوریه) آغاز شود./994/ب102/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات