۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۳۱۷۹۵۵
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

شهامت در برابر غرب و روحیه حماسی، ویژگی کاندیدای اصلح/ پرداختن به نهضت روشنگری، مهم‌ترین وظیفه حوزویان در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امروز رأی مردم باید به کسانی باشد که در برابر غرب مقاومت می کنند، گفت: شعار مرگ بر آمریکا باید بر پیشانی مجلس انقلابی نهادینه شده و شهامت ایستادن برابر غرب و روحیه حماسی باید از ویژگی‌های کاندیدای اصلح باشد.
انتخابات

حجت الاسلام مهدی واعظ موسوی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نفوذ را جریانی دیرینه در کشور خواند و گفت: امام راحل(ره) پس از پیروزی انقلاب همواره تأکید داشتند که مراقب باشید تا اسلام آمریکایی راه پیدا نکند، بنابراین نفوذ دشمن سابقه دار و دارای پیشینه است.

 


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی) همواره تاکید دارند که مراقب باشید به کسانی که با ورود به ارگانها بنا دارند اشرافی گری را نشر دهند، رأی ندهید و نقش دشمن در 37 سال گذشته از پیروزی انقلاب، نفوذ در رده های تصمیم ساز و تصمیم گیر کشورهای اسلامی بوده و بدون شک تا آنجا که توان داشته باشند، تحت پوشش ها زیرکانه از نفوذ دست بر نمی دارد.

 


این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که عده ای در داخل کشور آگاهانه مطیع فرمان دشمنان و غرب و دست نشانده آنان هستند، خاطرنشان کرد: عده ای از نیروهای خودی، مزدور مستقیم دشمن نیستند اما افکار و دید آنها همانند غرب ملعون بوده و جهان بینی نزدیک به دشمن دارند، همچنین امروز شبکه های خارجی تاکید زیادی بر مخاطبان و آراء آنها دارند و این نشان می دهد هدف نفوذ و سلطه گری است.

 


حجت الاسلام واعظ موسوی با بیان این که  هدف غرب نشاندن کاندیداهای طالب خود بر کرسی مجلس است، یادآور شد: هدف دشمن این است که رأی مردم به نگاه های همسو با آنان باشد و از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیره ائمه اطهار سر رشته ای نداشته باشد، فعالیت حساب شده امروز غرب، باید با اتحاد مردم مسلمان در انتخابات با شکست مواجه شود.

 


وی با بیان این که امروز رای مردم باید به کسانی باشد که در برابر آمریکا می ایستند و مقاومت می کنند، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا باید بر پیشانی مجلس انقلابی نهادینه شود و اگر مجلس بخواهد در برابر غرب انعطاف داشته باشد، اسلامی نبوده و مطابق رأی و سلیقه دشمن است، همچنین شهامت ایستادن در برابر غرب و روحیه حماسی باید از ویژگی‌های کاندیدای اصلح باشد.

 

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ضرورت مقابله با تفکر لیبرال در انتخابات تاکید کرد: در جریان مذاکرات هسته ای، با این اندازه حسن نیت از سوی ایران، آمریکا از دشمنی و خصومت خود دست بر نداشت؛ بنابراین نباید به آنان اعتماد و اطمینان کرد.

 


حجت الاسلام واعظ موسوی روشنگری و تبیین معیارها را مهم ترین نقش حوزویان و خبرگان بصیر خواند و گفت: حوزوی بی تفاوت ضرر کم تر از دشمن ندارد، حوزویان باید با شناخت معیارها، جرأت ابراز کلام داشته باشند و مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) هرگز از بیان ضرورت خصومت با غرب خسته نمی شوند و تاکید دارند که باید مراقب  رفتار و تحرکات عناصر بیگانه باشیم.

 


وی با بیان این که تکرار شعارها سبب دلزدگی و یکنواختی نمی شود، یادآور شد: ملت انقلابی به دنبال حوزوی ثابت قدم در کلام و عمل بوده و باید با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح به کسانی که خط فکری ولایت فقیه را دارند و پای عمل ایستاده اند، رای بدهند./864/302/ب1

ارسال نظرات