۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۳۱۷۸۵۸

فروش 13 میلیارد ریالی در نمایشگاه کتاب زاهدان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از فروش یک میلیارد و 300 میلیون تومان کتاب در هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زاهدان خبر داد.
 نمايشگاه کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شهربانو جعفری، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از فروش یک میلیارد و 300 میلیون تومان کتاب در هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زاهدان خبر داد و گفت: هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب 25 بهمن‌ماه تا یکم اسفند‌ماه در زاهدان با حضور 390 ناشر در قالب 240 غرفه برگزار و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تعداد مراجعه‌کنندگان از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بر اساس سرشماری انجام‌گرفته در مدت 7 روز نمایشگاه، 400 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند که از افزایش خوبی نسبت به سال‌های قبل برخوردار بوده است.

 

وی درباره فروش کتاب در نمایشگاه امسال گفت: مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان خرید از نمایشگاه انجام شد. این مبلغ شامل فروش یارانه‌ای و آزاد می‌شود.

 

هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سیستان و بلوچستان به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت 7 روز از تاریخ 25 بهمن‌ماه تا یکم اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان برگزار شد./998/د102/ق 

منبع: مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران

ارسال نظرات