۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۱۷۵۵۴
کوثری در گفت‌وگو با رسا:

خوشبینی نمایندگان به آمریکا اشرافی‌گری را بر مجلس حاکم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر دولت نسبت به ارتباط با آمریکا خوشبین است اگر مجلس هم با این دید و تفکر شکل گیرد بحث اشرافی‌گری بر مجلس حاکم می‌شود که این مساله برای نظام جمهوری اسلامی ایران خطرناک است.
دکتر اسماعيل کوثري

اسماعیل کوثری، کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی از ائتلاف اصولگرایان در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر اشرافی‌گری بر مجلس حاکم شود، مردم بدبخت می‌شوند، گفت: نمود اشرافی‌گری در همین علاقه به ارتباط با آمریکا و اروپا است.

 

وی افزود: بسیاری از مسؤولان ما که نسبت به ارتباط با آمریکا خوش‌بین هستند می‌خواهند طوری وانمود کنند که پیشرفت ما در رفت و آمد یا ارتباط با آمریکا است.

 

این کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دیدگاه مسؤولان خوشبین نسبت به آمریکا، عنوان کرد: پیشرفت ما در ارتباط با آمریکا یا اروپا نیست بلکه پیشرفت ما در فعال کردن بخش تولید و رفع بیکاری و خروج از رکود اقتصادی است.

 

کوثری افزود: هر زمان در اقتصاد به داشته‌های خود متکی شدیم می‌توانیم ادعا کنیم که پیشرفت کردیم و می‌توانیم در مقابل کشورهای غربی حرفی برای گفتن داشته باشیم در غیر این صورت صرف برقراری ارتباط سبب پیشرفت نمی‌شود.

 

وی گفت: اگر ما در عرصه‌های مختلف به پیشرفت دست یافتیم آن زمان می‌توانیم سبک زندگی خود را به سایر کشورها یاد بدهیم نه اینکه اجازه دهیم آنها سبک زندگی غلط خود را به ما تحمیل کنند.

 

این کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت نسبت به ارتباط با آمریکا خوشبین است اگر مجلس هم با این دید و تفکر شکل گیرد بحث اشرافی‌گری بر مجلس حاکم می‌شود که این مساله برای نظام جمهوری اسلامی ایران خطرناک است./807/302/ب2

ارسال نظرات