۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۳۱۶۵۸۰
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

خانواده های شهدا بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان این که خانواده های شهدا بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب هستند، گفت: خانواده های بزرگ شهدا سختی‌ها و مشکلاتی بسیاری را تحمل کردند و این خانواده های افتخار آفرین نماد صبر و ایثار در ایران اسلامی هستند.
حجت الاسلام محمدعلي شهيدي محلاتي رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور

حجت الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که شهدا با تقدم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند، گفت: امنیت پایدار دستاوردی بزرگ از خون شهدا برای ایران اسلامی است.

 

شهدا افتخار بزرگ جامعه اسلامی محسوب می شوند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان این که شهدای ایران اسلامی سبب سرافرازی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ازخودگذشتگی ها و رشادت های خود سبب عظمت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

 

حجت الاسلام شهیدی محلاتی با بیان این که شهدا افتخار بزرگ جامعه اسلامی محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: فداکاری های شهدای هشت سال دفاع مقدس همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند، گفت: شهدای والامقام ایران اسلامی با حفاظت از استقلال، آزادی و اسلام؛ آرامش را به همگان هدیه کردند.

 

خانواده‌ های شهدا نشانگر عقلانیت دینی و انسانیت هستند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان این که خانواده های شهدا بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب هستند، گفت: خانواده های بزرگ شهدا سختی‌ها و مشکلاتی بسیاری را تحمل کردند و این خانواده های افتخار آفرین نماد صبر و ایثار در ایران اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام شهیدی محلاتی صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بسیار با ارزش دانست و اظهار داشت: خانواده‌ های شهدا نشانگر عقلانیت دینی و انسانیت هستند و در هیچ زمانی نباید از تکریم خانواده‌ عزیز شهدا غافل شد.

 

12 هزار گلزار شهدا در کشور ساماندهی شده است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به این که امروز در کشور بالغ بر 19 هزار و 600 گلزار شهدا وجود دارد، خاطر نشان کرد: اکنون با تلاش های صورت گرفته بیش از 12 هزار گلزار شهدا ساماندهی شده است.

 

حجت الاسلام شهیدی محلاتی خاطر نشان کرد: امروز بیش از 500 گلزار نیز اکنون نیمه کاره و در دست ساماندهی است و مابقی گلزارها نیز نیاز به بهسازی دارند که ابتدا باید اعتبار مورد نیاز آنها تامین شود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه بیان کرد: مطابق برنامه ریزی به عمل آمده در برنامه ششم بنا داریم تمامی گلزارهای شهدای کشور را تا سال چهارم ساماندهی کنیم که بودجه دولتی و استانی از جمله منابع تامین اعتبار این اقدام است، اما عمده این بودجه از طریق بنیاد شهید تامین خواهد شد./842/302/ب3

 

ارسال نظرات