۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۳۱۶۰۸۱

سالنامه «بصیرت» روانه بازار شد

خبرگزاری رسا ـ سالنامه «بصیرت» مجموعه‌ای است از بیانات رهبر معظم انقلاب، حول موضوعاتی مانند اقتصاد مقامتی، تحریم، نفوذ، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از سوی مؤسسه پیام طرح نارستان منتشر شد.
سالنامه بصيرت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سالنامه «بصیرت» مجموعه ای است از بیانات و فرمایشات رهبر مظعم انقلاب، حول موضوعاتی مانند اقتصاد مقامتی، تحریم، نفوذ، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که در عصر حاضر کشور ما ایران بیش از پیش با آنها درگیر می باشد.

 

در این سالنامه ضمن ارایه نکات و معیارهای با ارزش ارایه شده در بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی)، جهت درک بهتر و کامل تر موضوعات یاد شده، اینفوگرافیک های جذاب و کاملی تدوین گردیده است.

 

امید است مجموعه تلاش های صورت گرفته در این سالنامه، مورد توجه و بهره برداری علاقمندان قرار گرفته و گامی باشد هرچند کوچک در آگاه سازی و افزایش «بصیرت» جوانان عزیز کشورمان ایران.

 

گفتنی است این سالنامه که با مجوز رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران منتشر گردیده، محصولی بسیار مناسبی است برای کارکنان وزارتخانه ها، اداره جات، سازمانها، ارگانها و شرکت های مختلف دولتی و غیر دولتی و حتی طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور.

 

علاقمندان برای تهیه و خرید سالنامه «بصیرت» می توانند به مرکز پخش و فروش آن در: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از خیابان مطهری، کوچه ساجیان، پلاک 13 موسسه پیام طرح نارستان مراجعه و یا با شماره 09123242318 عباسی تماس حاصل فرمایند./998/د102/ق 

منبع: مؤسسه پیام طرح نارستان

ارسال نظرات