۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۳۱۵۹۴۳
با وجود مخالفت آمریکا؛

دبیرکل سازمان بدر بر مشارکت بسیج مردمی در عملیات آزادی موصل تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل سازمان بدر تصریح کرد که سوریه به دست گروهک های تروریستی داعش و جبهه النصره سقوط نکرده و نخواهد کرد.
هادي العامري دبيرکل سازمان بدر عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هادی العامری دبیر کل سازمان بدر، در سخنانی با تاکید بر مشارکت نیروی های بسیج مردمی عراق در آزادسازی موصل علی رغم میل معترضان گفت: نیروهای ما قادر به تعقیب تروریست های تکفیری در سوریه نیز هستند.


وی با اشاره به اینکه نقش نیروهای بسیج مردمی عراق منحصر به محدوده جغرافیایی خاصی نیست و با وجود میل معترضان داخلی و خارجی این نیروها در آزادسازی موصل نیز مشارکت خواهند داشت بر تعقیب تروریست های تکفیری داعش در سوریه نیز تاکید کرد.


العامری افزود: کسی نمی تواند مانع ورود ما به موصل شود و آزادسازی این شهر از چنگ داعش فقط با حضور نیروهای بسیج مردمی در کنار نیروهای مسلح عراق و عشایر غیور امکانپذیر می شود و باید از آزاد سازی الشرقاط شروع و پس از آن نینوا را آزاد کنیم.


وی با تاکید به توان بسیج مردمی عراق در تعقیب تروریست ها در سوریه، اظهار داشت: سوریه به دست گروهک های تروریستی داعش و جبهه النصره سقوط نکرده و نخواهد کرد و ما تروریست های تکفیری را در داخل خاک سوریه هم راحت نمی گذاریم و همه باید بدانند که اگر بسیج مردمی عراق نبود گروه تروریستی داعش وارد همه کشورهای حاشیه خلیج فارس شده بود.


العامری با یکی خواندن جنگ سوریه و عراق گفت: خطر از سوریه به عراق می آید و اگر ما امروز از حرم مطهر حضرت زینت (س) دفاع کنیم، فردا از حرم امام حسین (ع) هم دفاع خواهیم کرد، زیرا تروریسم اگر در سوریه باقی بماند عراق روی ثبات نخواهید دید.


عراق از 19 خرداد ماه سال گذشته (93) تاکنون با بحران ناشی از اشغال بخش های زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط تروریست های داعش مواجه بوده ولی در ماه های اخیر نیروهای عراقی توانسته اند چند شهر مهم این کشور را از دست تروریست های تکفیری آزاد کنند./994/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات