۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۳۱۵۹۱۳

بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر به مناسبت یوم ­الله 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر طی بیانیه ای به مناسبت یوم ­الله 22 بهمن مردم را به حضور در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.
بيانيه تشکل ها

به گزارش خبرگزاری رسا بوشهر، مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر طی بیانیه ای به مناسبت یوم ­الله 22 بهمن مردم را به حضور در راهپیمایی این رورز بزرگ دعوت کرد. 

 

در این بیانیه آمده است:

 

پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در 22 بهمن 57 نقطه شروعی برای بیداری ملت­های دنیا بود. ملت ایران با پیروی از رهبری­های امام خمینی و با اعتقاد به آئین نجات بخش اسلام و با اراده­ای محکم­تر از پاره­های پولاد همچون کوه استوار ایستادند و بر ایمانشان پای فشرده و دیو سیاهی و تاریکی را از سرزمین خود بیرون راندند.

 

اکنون که 37 سال از آن پیروزی شیرین گذشته است، پیشرفت­های همه جانبه نظام اسلامی چشم جهانیان را خیره کرده، غرب و شرق را در حیرت فرو برده و الگوی مناسبی برای همه ملت­های ستم دیده دنیا شده است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز اگرچه استکبار جهانی و ایادی مزدور منطقه­ای آن از هیچ تلاشی برای مقابله با این انقلاب و آرمانهای والای آن دریغ نمی­کنند، از تشکیل و حمایت از گروه­های تروریستی و تکفیری گرفته تا کشتار پیروان انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان و دیگر برنامه­های تفرقه افکنانه، اما رهبری­ها و هدایت‌های رهبر روشن­ضمیر و هوشیار انقلاب و ایستادگی و مقاومت عزتمندانه مردم و همچنین خون شهیدان عزیز مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام، نقشه­ها و فتنه­های پیچیده دشمن را نقش بر آب کرده و آن شیاطین را بیش از پیش، مأیوس و دلسرد کرده است.

 

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ‌و با اعلام تجدید بیعت با آرمانهای امام، انقلاب و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مردم آگاه، انقلابی و همیشه در صحنه استان و طلاب، اساتید و روحانیون گرانقدر را به شرکت پرشور در راهپیمایی وحدت بخش 22 بهمن دعوت می‌کند./833/102/ب1

ارسال نظرات