۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۳۱۵۹۰۷
دبیر اجرایی حزب پیروان امام و رهبری هرمزگان:

آگاهی‌بخشی به مردم در دستور کار رسانه ها قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی حزب پیروان امام و رهبری هرمزگان گفت: آگاهی‌بخشی به عموم به عنوان یک اصل مهم و اساسی باید در دستور کار رسانه ها قرار گیرد و برای انتخاب اصلح، نمایندگان را بر اساس ویژگی‌های مصداقی به مردم معرفی کنند.
رسانه

ابراهیم معتمدی دبیر اجرایی حزب پیروان خط امام و رهبری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، ولایتمداری را مهم‌ترین اصل در انتخاب نمایندگان اصولگرا عنوان کرد و گفت: نمایندگان باید ولایتمداری خود را در عمل به اثبات برسانند.


وی با بیان اینکه هنوز وحدت اصولگرایی در استان هرمزگان آن طور که باید، ایجاد نشده است، افزود: در تلاشیم تا زمینه ایجاد وحدت و همگرایی را در استان فراهم کنیم.

 

دبیر اجرایی حزب پیروان امام و رهبری هرمزگان، احیای گفتمان امام و رهبری درج شده در منشور اصولگرایی و اصل ولایتمداری را از اهم اهداف اصولگرایان در استان هرمزگان برشمرد.

 

معتمدی به روند نهایی شدن لیست اصولگرایان و زمان اعلام اسامی اشاره داشت و تصریح کرد: با برگزاری نشست‌ها و جلسات، نتایج را تا اواخر بهمن ماه و هم‌زمان با آغاز انتخابات اعلام می کنیم.

 

وی از رایزنی های انجام شده در شرق و غرب استان برای شناسایی و معرفی افراد شایسته خبرداد و گفت: مقبولیت افراد به عنوان مهم‌ترین اصل، مدنظر قرار گرفته است.

 

عضو شورای مرکزی مجمع هرمزگان باتوجه به نظر مجمع درباره حضور بانوان و جوانان در عرصه انتخابات، گفت: در تشکیلات حزب مؤتلفه اسلامی، برای خود تشکیلات حزب، معاونت‌های مختلفی تشکیل شده و هر کدام از این معاونت‌ها وظایفی بر عهده دارند.

 

معتمدی با تاکید بر اینکه وضعیت انتخابات و آینده مجلس با راه‌اندازی تشکیلات مهم و منسجم در استان مشخص می شود، گفت: برای رصد و ارزیابی فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها، آنان باید از یک پشتیانی خوبی برخوردار باشد.

 

دبیر اجرایی حزب پیروان امام و رهبری هرمزگان به نقش رسانه‌ها در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات پیش‌رو اشاره داشت و تصریح کرد: آگاهی‌بخشی به عموم به عنوان یک اصل مهم و اساسی باید در دستور کار رسانه ها قرار گیرد و برای انتخاب اصلح، نمایندگان را بر اساس خصوصیات مصداقی به مردم معرفی کنند.

 

وی ادامه داد: بصیرت‌افزایی، آگاهی‌بخشی و شناساندن چهره کاندیداها به مردم برای انتخاب اصلح را از مهم‌ترین وظایف جریان اصولگرایان در هرمزگان عنوان کرد.

 

معتمدی، افرادی را که با بی‌تدبیری، شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند نمونه بارز مفسد فی الارض دانست و بیان داشت: در جامعه اسلامی پذیرفتنی نیست که هر کس در حوزه سیاست، به اهداف سیاسی خود دست نیابد نظام و قداست آن را زیر سؤال ببرد./851/302/ب1

ارسال نظرات