۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۷
کد خبر: ۳۱۵۸۸۵
دبیر مجمع عالی تفسیر:

انقلاب اسلامی تکیه گاه مظلومان جهان است

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع عالی تفسیر گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران در تمام دنیا شناخته شده و تکیه گاه و الگوی همه مظلومان عالم به شمار می رود، همچنین نگاه تمام مردم عدالتخواه به انقلاب اسلامی است.
ميرکتولي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی میرکتولی دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم در مراسم دهه فجر با عنوان مسجد کانون انقلابامی اسلامی که با همت دبیرخانه کانون های مساجد استان قم که در مسجد امام خمینی(ره) در منطقه دانیال برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی تکیه گاه تمام مردم مظلوم دنیا است.
 
وی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران در تمام دنیا شناخته شده است و تکیه گاه و الگو همه مظلومان عالم است و نگاه تمام مردم عدالتخواه به انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام میرکتولی با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) اظهار داشت: علامه مجلسی از امام باقر(ع) روایتی نقل کرده که امام 1300 سال قبل انقلاب اسلامی ایران را پیش بینی کرده بود چرا که امام باقر(ع) فرمود در آینده مردی از قم قیام می کند و مردان راستگو و با ایمان در همراه این مرد خواهند بود و سلاح آنها توکل بر خداوند متعال است و با تکیه بر خدا تمام سنگرهای شرق و غرب را فتح خواهند کرد.
 
دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی شبیه مکتب عاشورا است چرا که در مکتب عاشورا دشمنان اهل بیت(ع) گفتند که یا تسلیم شوید و یا آب تحریم خواهد شد، امروز هم از زمان انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب یا تسلیم شدن مردم ایران را می خواهند و یا با تحریم مقابل ملت ایران قرارگرفته اند.
 
وی تصریح کرد: امروز همه دنیا وقتی دانستند که نمی توانند با اسلحه های جنگی وارد نبرد با ایران شوند با اسلحه تحریم قصد دارند تا انقلاب اسلامی را به زانو در بیاورند در حالیکه نمی دانند که این ملت هم شاگردان مکتب عاشورا هستند که با تمام وجود هیهات منا الذله شعار همیشگی آنها است.  
 
حجت الاسلام  میرکتولی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی عنوان داشت: نامه چند صفحه ای رهبر معطم انقلاب که به جوانان اروپایی و غربی نوشته بودند با وجود همه سانسورهای شبکه های ماهواره ای که محتوای این نامه به گوش مردم دنیا نرسد چه غوغایی در جهان به پا کرد.
 
دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم ابراز داشت: اگر امروز دنیا با وجود همه دشمنی ها مذاکره با ایران را قبول کرد این نشان دهنده این است که در مقابل منطق انقلاب اسلامی ایران کم آورده است..
 
وی در پایان گفت: وظیفه ما امروز زمینه سازی فرو پاشی نظام لیبرال سرمایه داری آمریکا و نابودی آل سعود و آل یهود باشیم تا زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم شود؛ اگر جوانان در زمان انقلاب اسلامی نبودند امروز باید طوری زندگی کنند تا امام زمان(عج) از آنها راضی باشد و زمینه ساز ظهور آن حضرت شوند./1325/پ202/ج1
ارسال نظرات