۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۳۱۵۸۳۴
اثر آیت الله خوئی:

جلد دهم کتاب «معجم رجال الحدیث و تفصیل طبقات» + دانلود

خبرگزاری رسا ـ نسخه الکترونیکی و دیجیتال جلد دهم کتاب «معجم رجال الحدیث و تفصیل طبقات الرواه» اثر آیت الله خوئی منتشر شد.
جلد دهم کتاب «معجم رجال الحديث و تفصيل طبقات»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نسخه الکترونیکی و دیجیتال  جلد دهم «کتاب معجم رجال الحدیث و تفصیل طبقات الرواه»  اثر آیت الله سید ابوالقاسم خوئی منتشر شد.

 

این کتاب در مرکز تحقیقات رایانه­ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امکانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامک – انتخاب و ذخیره متن و امکانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوک مارک (صفحات مورد علاقه) انتشار یافت.

 

مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 25 جلد به زبان عربی در موضوعات "رجال و درایه" و "شخصیت ها، اصحاب و علماء" و "معجم" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است.

 

 این مجموعه توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

 

برای دانلود این کتاب اینجا را کلیک کنید./998/د102/ق 

منبع: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان

ارسال نظرات