۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۳۱۵۷۶۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ورزش، از مؤلفه‌های حقوق اجتماعی زنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان ورزش را از مسائل مهم در رابطه با حقوق اجتماعی زنان بیان کرد و گفت: حضور زنان محجبه در عرصه بین المللی ورزشی از دستاوردهای انقلاب است.
 نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در دیدار با معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش بانوان امری مهم در جهت حفظ سلامت فردی و سلامت خانواده است.

 

وی با تأکید بر ضرورت ترویج ارزش ها در ورزش حرفه ای بانوان افزود: ورزش کردن از مسائل مهم در رابطه با حقوق اجتماعی زنان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در رابطه با ورزش بانوان اظهار داشت: بهره مندی زنان از حقوق اجتماعی با حفظ ارزش ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به این که ورزش همگانی برای سلامت همگان زن و مرد ضروری است، عنوان کرد: ضعف جسمانی مادران علت برخی سقط جنین ها است و ضعف جسمانی مادران موجب بنیه جسمانی ضعیف فرزندان شده است.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که امروز حضور زنان محجبه ایرانی در میادین بین المللی الگو شده است، اظهار داشت: ورزش های حرفه بانوان برای ما یک فرصت است و در این فرصت ها باید تلاش کنیم تأثیرگذار باشیم.

 

وی یادآور شد: برکت انقلاب اسلامی حضور زنان محجبه در میادین بین المللی برای دیگر زنان به عنوان یک الگو تبیین شده است که کار بسیار بزرگ و تأثیرگذاری بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: حضور زنان محجبه در صحنه های بین المللی موجب از بین رفتن بسیاری از شبهات علیه جمهوری اسلامی ایران و خنثی شدن تبلیغات دشمن می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که در ورزش حرفه ای بانوان مسأله ترویج ارزش ها بسیار اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: باید در این زمینه کار فرهنگی انجام داده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که از امور بانوان وزارت ورزش و جوانان انتظار می رود تاثیرگذاری بانوان در سطح جهانی را مدیریت کنند، گفت: بانوان اعزامی به مسابقات بین المللی را باید به گونه ای تربیت کنند که تأثیرگذار باشند.

 

وی با بیان این که ورزش بانوان میدان وسیعی وجود دارد، تأکید کرد: باید گستره حضور بانوان در این عرصه را باز کنیم و تربیت مربی زن برای ورزشکاران زن مورد توجه ویژه قرار گیرد./9459/202/ب3

ارسال نظرات