۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۱۵۷۴۳
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

وظیفه همه مردم ایران حضور در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه هر شهروند ایرانی حضور در انتخابات است چرا که هر چه درصد حضور مردم بالاتر رود توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان نیز خنثی خواهد شد.
حجت الاسلام علي اسلامي

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: توده مردم نظام اسلامی را از خود دانسته و در انتخابات 7 اسفند حضوری پر شور خواهند داشت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان اینکه بدنه مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد افزود: بیش از 37 سال است که مردم ایران نشان داده اند که پایبند انقلاب و آرمان های آن هستند و با حضور در عرصه های مختلف حمایت خود را از انقلاب اعلام می کنند.

 

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات تکلیفی بر گردن تمامی کسانی است که خود را ایرانی می دانند عنوان کرد: ممکن است برخی نظام را قبول نداشته باشند اما به عنوان یک شهروند سهمی از ایران دارند از این رو برای رشد و پیشرفت آن باید خود را در عرصه های مختلف سهیم بدانند و در انتخابات شرکتی پرشور داشته باشند.

 

امام جمعه تاکستان خاطرنشان کرد: وظیفه هر شهروند ایرانی حضور در انتخابات است چرا که هر چه درصد حضور مردم بالاتر رود توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان نیز خنثی خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: اگر در انتخابات 40 میلیون در پای صندوق های رای شرکت کنند بی شک دشمنان و فرصت طلبان در برابر این جمعیت تسلیم خواهند شد اما اگر میزان رای دهندگان کاهش یابد قطعا آنها برای ادامه نقشه ها و به ثمر رسیدن توطئه های خود برنامه ریزی بیشتری خواهند کرد و به براندازی انقلاب اسلامی امیدوارتر خواهند شد.  

 

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: تحلیل دشمنان از حضور کم رنگ در انتخابات این خواهد بود که مردم ایران از نظام خود فاصله گرفته اند به همین علت در انتخابات حضور پر شور نداشتند اما اگر عکس این امر اتفاق بیافتد نتیجه آن مایوس شدن دشمنان خواهد بود.  

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حضور در انتخابات سبب ناامیدی فرصت طلبان در داخل کشور نیز خواهد شد تصریح کرد: برای کسانی که خود را نوکر اربابان خارج از کشور می دانند و به عنوان عامل خارجیان و دشمنان در داخل می باشند این حضور پر شور سبب نا امیدی و یاس آنها خواهد شد.  

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی ادامه داد: اینکه خط و مسیر برخی از روزنامه ها و رسانه های گروهی به سمت کاخ سفید و اروپا و دشمنان انقلاب اسلامی برگرفته شده از این نکته است که آنها در صدد قدرت گرفتن و براندازی نظام اسلامی هستند.

 

امام جمعه تاکستان در پایان تاکید کرد: بی شک یکی از آثار بارز حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای شکست نقشه های دشمنان و پیشرفت و ترقی هر چه بیشتر انقلاب اسلامی خواهد بود./955/302/ب3

ارسال نظرات