۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۳۱۵۰۰۹
آیت الله نابلسی تأکید کرد؛

نگرانی شدید عربستان و ترکیه از شکست تروریسم در سوریه

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان تصریح کرد که عربستان و ترکیه از پیروزی رزمندگان مقاومت در سوریه به شدت نگران شده و خواستار آغاز عملیات نظامی در این کشور هستند.
آيت الله نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته با اشاره به دستاوردهای مقاومت اسلامی در سوریه گفت: کشورهای حامی تروریسم در سوریه احساس نگرانی شدیدی دارند. هر که به مواضع این کشورهای به ظاهر مخالف تروریسم بنگرد به خوبی می تواند حمایت آنها را از تروریسم مشاهده کند.

 

وی افزود: عربستان و ترکیه پس از آزادی برخی مناطق سوریه به شدت موضع گرفته و خواهان آغاز عملیات نظامی در این کشور هستند. این مساله نشان می دهد که آنها خواهان ادامه حضور تروریسم در سوریه هستند که مطمئنا در چارچوب مصالحشان قرار دارد.

 

آیت الله نابلسی نسبت به عدم درک خطر تروریسم ابراز شگفتی کرد و اظهار داشت: برخی کشورها همچنان با خطر تروریسم و ورود آن به سوریه غافل هستند و از آنچه رخ داده است درس عبرت نمی گیرند. آنها تنها به فکر مصالح خود هستند و هیچ اهمیتی به تخریب کشور همسایه ندارند.

 

امام جمعه صیدا تصریح کرد: نزاع در سوریه از نزاع میان برخی گروه ها یا نزاع میان دولت و معارضان فراتر رفته و به نزاعی میان کشورها مبدل شده است. کسانی که نسبت به امنیت و ثبات جهان حرص دارند باید به حمایت از تروریسم پایان دهند تا آتش آن دامنشان را نگیرد./980/ب903/د

ارسال نظرات