۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۳۱۴۹۵۵

جهاد اسلامی خواستار حمایت همه جانبه از اسرای فلسطین شد

خبرگزاری رسا ـ یک رهبر جنبش جهاد اسلامی گفت که انتفاضه خجسته قدس به منظور دفاع از سرزمین فلسطین و فلسطینیان و باورهای آنان شکل گرفت.
جهاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ایراد نطقی در راهپیمایی که این جنبش آن را به منظور حمایت از انتفاضه قدس و همبستگی با محمد القیق خبرنگار اسیر فلسطینی در شهر بیت لاهیا ترتیب داده بود، تصریح کرد که باید یک راهبرد ملی پی ریزی کرد، راهبردی که موجب تقویت عزم و اراده پولادین اسرای فلسطینی می شود.

 

وی افزود: شرایط کنونی ایجاب می کند که همگان از اسرای فلسطین حمایت های سیاسی و رسانه ای به عمل آورند تا این اسرا به صورت انفرادی دست به اقدامات اعتراض آمیز نزنند.

 

وی یادآور شد که رژیم اشغالگر قدس باید فکر حمله به نوار غزه را از سرش بیرون کند، زیرا در صورت ارتکاب چنین حماقی، مقاومت فلسطین پاسخی کوبنده به آن خواهد داد.

 

این مقام بلند پاپه جهاد اسلامی اظهار داشت که مقاومت فلسطین تا زمان بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از سرزمین فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود از فلسطینیان حمایت و حراست خواهد کرد. 

 

خالد البطش، ملت فلسطین را به حمایت از برنامه مقاومت در برابر تهدیدات رژیم اشغالگر قدس علیه نوار غزه فرا خواند.


وی ضمن تاکید بر لزوم تحقیق وحدت ملی و پایان بخشیدن به دو دستگی داخلی، از تلاش های کنونی دوحه در راستای برقراری آشتی ملی تقدیر و تشکر کرد.

 

وی از مجامع بین المللی خواست تا برای پایان بخشیدن به جنایات اشغالگران صهیونیست علیه فرزندان ملت فلسطین دست به تحرکات جدی بزنند./982/ب102/د

ارسال نظرات