۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۳۱۴۹۲۵
پس از آزادی از لوث داعش؛

اولین نماز جمعه شهر آزاد شده الرمادی عراق برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان اوقاف اهل تسنن عراق در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر الرمادی خواستار بازسازی شهرهای آزاد شده از لوث تروریسم شد.
شيخ عبدالطيف الهميم، رييس سازمان اوقاف اهل تسنن عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، شیخ عبدالطیف الهمیم، رییس سازمان اوقاف اهل تسنن عراق در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که برای اولین بار پس آزادی الرمادی از لوث جریان‎های تروریستی در مسجد الدولة الکبیر این شهر برگزار شد، بر ضرورت حفظ وحدت تاکید کرد و گفت: همه ما در یک کشتی قرار داریم بنابراین باید کشورمان را با حفظ وحدت و یکپارچگی همه اقشار آن از هر نوع آسیب و تهدیدی در امان بداریم.

 

وی افزود: همانگونه که قول بازگشت به الرمادی را داده بودیم، به این شهر آمدیم و به زودی همه اراضی اشغالی را از لوث تروریسم پاکسازی می‎کنیم.

 

رییس سازمان اوقاف اهل تسنن اظهار داشت: از شهدا که جان خود را برای آزادی این شهر و مبارزه با تروریسم داده‎اند، تشکر می‎کنیم.

 

وی خواستار بازسازی شهرهای آزاد شده، از چنگال تروریسم شد و تصریح کرد: مردم استان الانبار باید به مسؤولیت خود در قبال بازسازی هر چه سریعتر این استان عمل و ملت عراق نیز به آنان کمک کنند.

 

وی خطاب به مسؤولان و مدیران استان الانبار گفت: حفظ امنیت و حاکمیت عراق برنامه آینده مسؤولان و مدیران استان الانبار باشد.

 

همچنین عذال الفهداوی عضو شورای استان الانبار در غرب عراق امروز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مسؤولان محلی، فرماندهان امنیتی، ارتشی و گروهی از ساکنین استان الانبار در اولین نماز جمعه شهر رمادی حضور داشتند.

 

الفهداوی خاطرنشان کرد: نماز جمعه در مسجد اعظم در مرکز شهر رمادی به صورت یکپارچه و متحد برگزار شد.

 

شهر رمادی حدود یک ماه قبل از دست تروریستهای داعشی آزاد شد، و نیروهای عراقی توانستند پرچم این کشور را بر فراز ساختمان استانداری به اهتزاز درآورند./994/ب902/د

ارسال نظرات