۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۳۱۴۸۴۴
جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس:

جبهه مقاومت کینه صهیونیسم و استکبار نسبت به انقلاب اسلامی را افشا کرد

خبرگزاری رسا ـ جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: روزی امنیت در دمشق تنها در کاخ بشار اسد باقی مانده بود که حضرت آقا فرمودند بروید و بایستید و از فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ بسیجی استفاده کنید و این سبب کینه صهیونیسم و استکبار جهانی از انقلاب اسلامی و ملت ایران شد.
امير نامي جانشين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرتیپ محمدحسن نامی جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس امروز در رونمایی از یادمان شهدای زن انقلاب که در قطعه 39 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد، گفت: امروز ما جیره خوار شهدا و خانواده‌های شهدا هستیم. شهدای انقلاب، اسلام و کرامت اسلامی را برای همگان به ارمغان آوردند.

 

وی بیان داشت: در جنگ تحمیلی دشمن به قصد تجزیه کشور و اضمحلال انقلاب نوپا به خاک ایران حمله کرد ولی به همت بسیجیان نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران را تصاحب کند به همین دلیل بسیج به عنوان هسته استراتژیک جامعه و نیروی پایان ناپذیر الهی معرفی می‌شود.

 

نامی ادامه داد: امروز به برکت مقاومت و وجود شهدا و همت نیروی بین‌المللی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت بسیاری از مناطق منطقه‌ تامین شده و این ثمره ایثار و شهادت است که سبب گسترش این فرهنگ در سراسر جهان شده است.

 

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: اگر تلاش و تدبیر داهیانه رهبر معظم انقلاب نبود ما شاهد امنیت موجود در کشور نبودیم.

 

وی ادامه داد: روزی امنیت در دمشق تنها در کاخ بشار اسد باقی مانده بود که حضرت آقا فرمودند بروید و بایستید و از فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ بسیجی استفاده کنید؛ این سبب کینه صهیونیسم و استکبار جهانی از انقلاب اسلامی و ملت ایران شد.

 

نامی گفت: همت و جانفشانی امروز شهدا سبب حفظ اسلام و قرآن و عترت شد، امروز دغدغه رهبر معظم انقلاب ایجاد امنیت در سراسر جهان است.

 

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: صهیونیسم دشمن اصلی اسلام و انقلاب اسلامی است به همین سبب با استفاده از نیروهای سرسپرده داعشی در صدد فتح کشورهای اسلامی شدند تا بعد از چندی براساس برنامه‌‌های طراحی شده جغرافیای آنان را طبق میل خود مشخص کنند ولی تدبیر و اندیشه رهبر معظم انقلاب سبب شد آنان نتوانند به کوچک‌ترین خواسته‌های خود جامه عمل بپوشانند./813/202/ب1

ارسال نظرات