۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۳۱۴۷۴۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

بیش از 2 هزار هیأت مذهبی، مسؤولیت عظیم فرهنگی کشور را به دوش دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت بیش از 2 هزار هیأت مذهبی در کشور گفت: این هیأت ها بی آسیب ترین هیئات در کشور هستند و ظرفیت عظیم فرهنگی به حساب می آیند.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز، در جلسه دیدار معاون توسعه و مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با مؤسسات وابسته این نهاد و در جمع خبرنگاران گفت: حکومت ما حکومت اسلامی است و فرهنگ دینی اسلامی پایه های حکومت را تشکیل داده است.

 

وی با اشاره به این که امروز حکومت اسلامی ام القرای جهان اسلام است، افزود: حکومتی مردمی تر از جمهوری اسلامی نمی توانیم پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به جمهوریت تعرف شده در اسلام عنوان داشت: ارکان نظام به رأی مردم و انتخاب مستقیم مردم تعیین می شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور نشان دهنده انتخاب آگاهانه و آزاد مردم جمهوری اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در برابر همه اسلام هایی که غرب در قالب آن ها به دنبال نشان دادن چهره خشنی از اسلام هستند، اسلام ناب در مقابل آن ها جلوه گری می کند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که مردم انقلاب اسلامی تابع جمهوریت و اسلامیت هستند، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی با رأی و انتخاب مردم و درایت امام خمینی(ره) به ثمر نشت.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری بیان کرد: حضور آگاهانه مردم در این انتخابات فصل جدید و صفحه پر افتخاری را با انتخاب افراد اصلح در تاریخ انقلاب رقم خواهد زد.

 

وی افزود: ملت ایران بار دیگر با حضور حداکثری پای صندوق های رأی به دنیا ثابت خواهدن کرد که پایبند به آرمان های انقلاب و امام راحل هستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه از فعالیت دو هزار و 200 هیأت مذهبی در کشور خبر داد و گفت: این هیأت های مذهبی منظم ترین و بی آسیب ترین هیأت ها در کشور هستند.

 

وی با اشاره به این که در استان دو هزار و 500 مداح مشغول فعالیت هستند، افزود: دو کتابخانه کتاب شهر در شهرستان خرم آباد و بروجرد مشغول فعالیت هستند.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که پنج مدرسه صدرا در استان فعالیت می کنند، اظهار داشت: سه مورد از این مدارس دارای ساختمان است و ساختمان مدارس کوهدشت و نورآباد در دهه فجر افتتاح می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که تبلیغات اسلامی لرستان در رتبه بندی کشوری از پنج رتبه نخست پایین نیامده است، عنوان کرد: این امر نتیجه همکاری، همدلی و همزبانی است که به برکت وجود نماینده ولی فقیه در لرستان به نتیجه رسیده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که در دهه فجر کمیته تشکل های قرآنی و دینی برعهده تبلیغات اسلامی است، افزود: در ایام دهه فجر 15 محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشور در سراسر استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری قرآنی فجر یادآور شد: 17 بهمن ماه جاری مراسم اختتامیه این جشنواره قرانی برگزار می شود.

 

فعالیت تبلیغی بیش از 200 مبلغ به مناسبت دهه فجر در لرستان

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به فعالیت بیش از 200 مبلغ در استان در راستای ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: در مراکز علمی، دانشگاه ها، مدارس و مساجد استان گفتمان های انقلاب برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: در طول سال بیش از یک هزار و 500 گفتمان دینی در مساجد، مدارس و دانشگاه های استان با محوریت موضوعات مختلف دینی مذهبی فرهنگی برگزار شده است./9459/202/ب3

ارسال نظرات