۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۱۴۷۳۲
در مدرسه علمیه امام خامنه‌‌ای کرمانشاه صورت گرفت؛

برگزاری سلسله جلسات بررسی نفوذ برای طلاب کرمانشاهی

خبرگزاری رسا ـ سلسله جلسات بررسی شیوه های نفوذ دشمن پیش از ظهر امروز با حضور مسؤول نظارت و تأیید صلاحیت حوزه نمایندگی سپاه حضرت نبی اکرم در مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه برگزار شد.
نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سلسله جلسات شیوه های نفوذ دشمن در مدرسه علمیه امام خامنه ای استان کرمانشاه در حال برگزاری است، در همین راستا پیش از ظهر امروز مراد کرمی، مسؤول نظارت و تأیید صلاحیت حوزه نمایندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در مدرسه علمیه امام خامنه ای حضور یافت.


کرمی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: بحث نفوذ بیش از 80 بار در بیانات رهبر معظم انقلاب مطرح شده است که نشان دهنده اهمیت این موضوع و وجوب رسیدگی و توجه به این امر است.


مسؤول نظارت و تأیید صلاحیت حوزه نمایندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه تصریح کرد: در هر حاکمیتی ارکان مختلفی از جمله رکن سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی  و فناوری وجود دارد و حفظ تمام این ارکان از دسترس دشمن امری مهم و حائز اهمیت است.


وی با بیان اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی، گفت: هدف از انقلاب، تمدن سازی اسلامی و حاکمیت توحید بود، این اهداف با اهداف سلطه جویانه مستکبران در تضاد است و به همین دلیل از بدو پیدایش انقلاب، مستکبران و زورگویان جهان به جدال با اهداف انقلاب پرداختند و این جدال همچنان ادامه دارد.


کرمی در ادامه یادآور شد: کشور آمریکا از سه استراتژی تقابلی و جنگ سخت، تعاملی و سیاست جنگ هوشمندانه در مقابل سایر کشورها استفاده می‌کند.


مسؤول نظارت و تأیید صلاحیت حوزه نمایندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: استراتژی تقابلی به معنای شکل‌دهی جنگ نظامی و مسلحانه، استراتژی تعاملی به معنای تعامل بین دو کشور و روابط آن‌ها به منظور بهره‌وری است.


وی استراتژی آمریکا در مقابل کشور ایران را استراتژی هوشمندانه دانست و تأکید کرد: آمریکا از دو طریق شبکه ای و فردی، جوانان را جذب کرده و با جنگی هوشمندانه به تقابل با ایران می پردازد، حفظ هوشیاری و بصیرت افزایی به خصوص در نسل جوان راهکار تقابل با این استراتژی آمریکا است.


کرمی در پایان با اشاره به انتخابات های پیش رو ابراز داشت: فتنه 88 ملاک خوبی برای تشخیص افراد صالح و ناصالح از یکدیگر است، التزام به ولایت فقیه و آرمان های انقلاب در کنار دیگر ویژگی های لازم، بیانگر شایستگی افراد برای حضور در مجامع سیاسی افراد است./857/203/ب2

ارسال نظرات