۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۳۱۴۴۷۶
جهاد اسلامی:

مقاومت غزه آماده مقابله با هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت غزه آماده مقابله با هرگونه تجاوز جدید دشمن صهیونیستی علیه این باریکه است و هرگز در برابر اشغالگران تسلیم نخواهد شد و به ثبات و پایداری ادامه خواهد داد.
محمد هندي، عضو دفتر سياسي جنبش جهاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد هندی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی امروز در مصاحبه با خبرنگارن تصریح کرد که مقاومت غزه تمایلی برای ورود به جنگی دیگر با دشمن صهیونیستی ندارد اما هر لحظه آماده مقابله با تجاوز تازه این رژیم علیه باریکه غزه است، زیرا وقوع جنگی دیگر در غزه منجر به پایان انتفاضه در کرانه باختری خواهد شد و ما به هیچ وجه نمی خواهیم دشمن از اوضاع حاکم بر منطقه برای ایجاد معادلاتی جدید استفاده کند.

 

هندی اشاره کرد که انتفاضه فرصتی مناسب برای جنبش فتح است تا بار دیگر به دامان ملت بازگشته و مقابله با اشغالگران در کرانه باختری را در راس اولویت ها و برنامه های خود قرار دهد.

 

وی تصریح کرد که مسؤولان تشکیلات خودگردان همگی به خوبی می دانند که مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی هیچ آینده ای ندارد و مقاومت در مرحله کنونی هرگز اقدام به اجرای عملیات های استشهادی در داخل اراضی اشغالی نمی کند تا این رژیم نتواند این مساله را بهانه کرده و در محافل بین المللی مظلوم نمایی کند.

 

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی خاطر نشان کرد که توافقنامه اسلو از نظر اسرائیل و آمریکا منقضی شده است و این رژیم به هیچیک از توافقنامه های به امضا رسیده با فلسطینیان پایبند نمی باشد و نه مذاکرات سازش جدی گرفته و نه تشکیلات خودگردان را قبول دارد.

 

دکتر محمد هندی اظهار داشت که اظهارات برخی مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین در رابطه با مقابله با عملیات های مقاومتی فلسطینیان را محکوم می کنیم، زیرا این اقدام تمامی سرویس های امنیتی فلسطینی که بر مقابله با انتفاضه و مقاومت تاکید کرده اند را زیر سوال می برد.

 

لازم به ذکر است که امجد سکری یکی از افسران سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان روز یکشنبه گذشته در عملیاتی قهرمانانه به سمت شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی ایست بازرسی بیت ایل در شمال شهر بیره در مرکز کرانه باختری تیراندازی و 3 نظامی را زخمی کرد که حال دو تن از آن ها وخیم اعلام شده است. این افسر فلسطینی خود نیز به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید./994/ب102/د

ارسال نظرات