۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۳۱۴۲۰۰
حجت الاسلام ماندگاری:

رأی در انتخابات بر اساس ولایتمداری و دینداری نامزدها باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به انتخابات اسفند ماه گفت: برای انتخاب نماینده صالح نباید به عکس و وعده های آنها رأی بدهیم بلکه باید به ولایتمداری و دینداری نامزدها رأی داده شود و مردم سعی کنند به بهترین گزینه رأی دهند تا وضعیت مملکت اسلامی روز به روز بهتر شود.
حجت‌الاسلام محمد مهدي ماندگاري مسؤول گروه تفحص سيره شهدا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا در جشن مردمی مساجد شهر قم با عنوان مسجد کانون انقلاب اسلامی که دوشنبه شب در مسجد طفلان مسلم واقع در نیروگاه برگزار شد، گفت: دشمن برای مساجد برنامه ریزی کرده است.
 
وی افزود: امام خمینی(ره) فرمود مساجد سنگر است و نباید سنگرها خالی شود چرا که دشمن با برنامه ریزی های خود قصد دارد مساجد را مکانی برای سالمندان قرار دهد و سعی دارد جوانان را از مساجد دور کند.
 
حجت الاسلام ماندگاری اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی قرار است راه خود را ادامه دهد و همیشه زنده بماند نیازمند یاری خداوند متعال است و یاری خداوند هم با آباد کردن مساجد تحقق می یابد.
 
عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا خاطر نشان کرد: امروز اگر کسی تصمیم دارد با تهاجم فرهنگی که جوانان این مملکت اسلامی را هدف قرار داده است مقابله کند باید ابتدا مساجد را  آباد کند چرا که مسجد اگر آباد شود دین خدا هم از سوی جوانان یاری می شود.
 
وی با اشاره به اهمیت مساجد در انقلاب اسلامی بیان داشت: شعبه ولایت در مساجد امام جماعت مسجد است که باید از سوی مردم یاری شود و احیای امام جماعت این است که وی بیکار نباشد و همیشه مراجعه کننده داشته باشد.
 
حجت الاسلام ماندگاری عنوان داشت: مساجد اگر خالی شود انقلاب اسلامی تضعیف می شود چرا که مساجد و انقلاب ارتباط مستقیم با هم دارند همانطوری که در ابتدای انقلاب مساجد جزء جدا نشدنی زندگی مردم بود.
 
عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: امروز باید تلاش کنیم تا حرف رهبر معظم انقلاب اسلامی بر زمین نماند و در شرایط سخت انقلاب گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
 
وی در پایان با اشاره به انتخابات اسفند ماه تصریح کرد: برای انتخاب نماینده صالح نباید به عکس و وعده های آنها رأی بدهیم بلکه باید به ولایتمداری و دینداری نامزدها رأی داده شود و مردم سعی کنند به بهترین گزینه رأی دهند تا وضعیت مملکت اسلامی روز به روز بهتر شود./1325/پ202/ج1
ارسال نظرات